Tannlegen

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Nå sitter jeg på venterommet på tannlegekontoret og gruer meg til time. Forrige svangerskap av mange hull i tennene mine, og jeg har aldri hatt det før. Derfor tenker jeg med skrekk og gru på hvordan de er nå. Jeg føler at det er litt å ta tak i for å si det slik.
Noen andre som har tatt turen til tannlegen etter at mini har kommet ut?

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til :p
Neei må vente til over nyttår, spare penger så jeg slipper å bruke sparekontoen.. Ser for meg at det blir dyyrt, veit at jeg har flere hull :( Liker heller ikke tannlege!

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Jeg var helt sikker på at jeg hadde hull, men det var "bare" to fyllinger som måtte skiftes. Godt å bli ferdig med, så da blir det to turer til til tannlegen før jul..
Betaler alt siste gangen jeg er der, så slipper å tenke på pengebruken enda ;)

Huff, jeg skal imårn.. Og jeg har så tannlegeskrekk at jeg gruer meg til og med å ta røntgen! :/
Kommer meg aldri unna de innkallelsene da min svigermor jobber på tannlegekontoret og klarer alltid å skvise meg inni timeplanan til tannlegen/tannpleier hvis jeg har ringt inn og sagt det ikke "passer"! :S

Skal ringe imorgen, vet at eg må rotfylle ei tann. Så vett eg at eg har andre hull... ser bare tusen lappene flyr ut vinduet. Me skulle fått støtte te detta etter endt svangerskap...

Var der en tur for en mnd tid siden. Var sikker på at jeg hadde 5-6 hull, men hadde kun to:D og det er utrolig etter et svangerskap, for jeg har verdens dårligste tenner ett år til neste gang;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Tross alt godt å se at vi er flere i samme bås. Skulle tro man gruet seg mer til fødsel eksempelvis, men neida.... Lykke til til dere som skal fremover. Godt å bli ferdig med det da i det minste.

Eg har to hull som må fikses neste uke:-( Dyre greier og med dåp som skal betales, så passer det dårlig. Men trenger tennene ihvertfall 50 år til, så prøver å tenke på det som en "investering" ! Hehe...:-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg gruet meg veldig siden jeg kastet opp hele svangerskapet og har dårlige tenner fra før. Men endte opp med at jeg kun boret en tann trekte t tillegg en jeksel, men den hadde vært plagsom fra før gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg var til tannlege i starten av tredje trimester og alt så bra ut da. Jeg tror ikke det er lenge til jeg får ny innkallelse (går hvert halvår ca) men lurer litt på hva jeg skal gjøre med vesla imens? Jenta spiser en gang i timen, tar ikke smokk, pumping fungerer dårlig, samboeren jobber dagtid og kan ikke være med... Får krysse fingrene for at hun sover i bilstolen (men det nekter jeg å tro ;)

Null hull! Og jenta satt fint og rolig og bare glante fra bilstolen sin :)

Jeg har tatt turen til tannlegen etter svangerskapet, og jeg hadde hele TRE hull! Sliter på tennene disse svangerskapa.

Har ikke turt å dra ennå, men må snart krype til korset å få bestilt meg time. Ødelagt en visdomstann nå, og frykter flere hull. Er bare 4år siden jeg fiksa alle tenna mine for 12.000kr, og alt har vært fint frem til jeg ble gravid. Blir nok kostbart denne gangen også, men må man så må man :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Back
Topp