Tannlegebesøk

Frøken firkløver

Forumet er livet
Vel, nå har jeg da altså hatt ikke mindre enn tooooo!!! tannlegebesøk de siste to ukene,
og har borret 4 !!!!! hull [:o] [:o] [:o]

3 "nye" og 1 "gammelt" som tidligere var fikset men så datt fyllingen ut, uten at jeg har gått til tannlegen for å fikse det siden den datt ut for 2-3år siden [8|] [X(]

Ettersom jeg fremdeles er i live etter tannlegebesøkene, noe jeg ikke så klart for meg før jeg gikk noen av de to gangene, så har jeg nå lovd meg selv å aldri, aldri, aaaaldri la det gå så lenge som 5-6ÅR!!! mellom to tannlegebesøk noen gang igjen for resten av mitt liv [&:] [&:] [&:]

i knooooooow hvordan følelsen der er! også så dyyyyrt!

derfor jeg fikk tannlegen min til å sende ut årlig sjekk!

jeg skal forresten trekke TO visdomtenner på fredagen[&o] men gleder meg til å få de ut, har hatt litt auauau i de nå den siste tiden...

ORIGINAL: chrichri

jeg skal forresten trekke TO visdomtenner på fredagen[&o] men gleder meg til å få de ut, har hatt litt auauau i de nå den siste tiden...

tja... vet ikke om han er så dyr.. Fire hull, bedøvelse, bilder, sjekk, fjerning av tannstein, og må ikke glemme; bedøvelseskrem før han satte bedøvelsen [8D] ... Rett over 3000,-
Syns ikke det var så ille jeg? [8|] [:)]

Lykke til med visdomstennene [:)] Har tatt de to nede, men gjenstår å ta de to oppe... Og jeg venter nok i det lengste med akkurat det, kjenner jeg meg selv rett [8D] Må nok bli vonde mine også jah [8D] [8|]

ORIGINAL: *RubensMamma*

de annbefaler miiiinst 1 gang til tannlegen iløp av svangerskap, nå har jeg ikke vært til tannlegen på 6år, vertfall, å der blant annet, 2! svangerskap [:'(]

Da stiller vi akkurat helt likt [;)]
Og kort oppsummert ble det 4 hull [&:] [&:] [&:]
...og jeg som kan telle på én hånd de hullene jeg hadde hatt, inntil for 6 år siden.. Etter det har jeg jo tydeligvis ikke hatt snøring [&:]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

tja... vet ikke om han er så dyr.. Fire hull, bedøvelse, bilder, sjekk, fjerning av tannstein, og må ikke glemme; bedøvelseskrem før han satte bedøvelsen [8D] ... Rett over 3000,-

Lykke til med visdomstennene [:)] Har tatt de to nede, men gjenstår å ta de to oppe... Og jeg venter nok i det lengste med akkurat det, kjenner jeg meg selv rett [8D] Må nok bli vonde mine også jah [8D] [8|]

men da har du jo gjort unna den verste jobben, de nede var vist verst sa han til meg... de oppe trengte han ikke å ta bilde av, for de er bestandig lett å ta ut...

de annbefaler miiiinst 1 gang til tannlegen iløp av svangerskap, nå har jeg ikke vært til tannlegen på 6år, vertfall, å der blant annet, 2! svangerskap [:'(]

Da stiller vi akkurat helt likt [;)]
Og kort oppsummert ble det 4 hull [&:] [&:] [&:]
...og jeg som kan telle på én hånd de hullene jeg hadde hatt, inntil for 6 år siden.. Etter det har jeg jo tydeligvis ikke hatt snøring [&:]

hehe, ja, å jeg har ALDRI hatt noen hull før noen gang[8|][8|][8|] *gruer meg til den dagen tennene faller ut *[:(]

Har ikke hatt hull av betydning jeg heller før (etter melketennene - for de var ikke noe å skryte av hos meg).. Har hatt ett som jeg har måttet borre og noen påbegynnende som de har penslet med fluor og som på den måten har fikset seg selv [;)] Hørte i dag at man regner ett hull pr svangerskap eller noe i den duren [&:]

men da har du jo gjort unna den verste jobben, de nede var vist verst sa han til meg... de oppe trengte han ikke å ta bilde av, for de er bestandig lett å ta ut...

Ahh.. Egentlig betryggende, men allikevel ikke... Er nervøs bare jeg skal undersøke tennene jeg [8D]

Hater tannlegen selv[&:] husker egentlig ikke sist jeg var der[&:]

tannlege er dyrt! [:'(]

Back
Topp