Tannlegebesøk nr.2...

FjerneErna

Forumet er livet
..står for tur på onsdag. Er spent på om ho får sett på alle tennene denne gangen -i fjor rakk ho akkurat å se over og telle tennene nede før han ikke ville gape mer [8D]  Og Erik var den treåringen som hadde gapa lengst og størst den dagen [8D] 

Fler som har fått innkalling til tannlegen igjen? Evnt vært avgårde på kontroll?

Har ikke fått noe innkalling enda...mn får kanskje etter nyttår...spent på hvordan tannlegebesøket kommer til å gå denne gangen, for forrige gang måtte vi dit to ganger, for hun ville ik gape og var helt livredd....[&:]...mn fikk sett litt andre gangen...

Tipper det går bedre i år [:)]

Jeg ringte og etterlyste innkalling tidligere i høst og fikk da beskjed om at de innkaller ca 15 mnd etter den første kontrollen.

vi var på første kontroll hos tannpleier dagen før han fylte 4 år og fekk beskjed om at han skal tilbake om 1 år.
guttungen var strålande flink, gapa høgt og samarbeida godt. Tannpleiaren var riktig imponert og fekk telle og "pirke" i alle tennene uten en lyd

Jeg jobber jo i yrket så de venner seg til det på en annen måte.
I morgen skal Herman være med på jobb, se på de som får nye tenner osv.. han liker å leke med utstyret vårt[;)]

Så ja, de får et litt anderledes syn på det å gå til tannlegen.

Tannlegetimen er overstått og det gikk kjempebra [:)] Han satt på fanget mitt i stolen og gapa høyt så ho fikk sett på alle tennene denne gangen [:D] 
Gullkommentaren var jo at ho burde hatt solbriller fordi ho nesten ble blenda av de hvite tennene hans [8D]

Herlig!!!

vi har vært på kontroll, og det gikk kjempebra!
Han hadde fine og sunne tenner [:)] Og smokkbittet hans har gått tilbake
Heldigvis så hun ikke noe teng til mye bruk av ventoline og pulmicort, og det er godt!
Også sa tannlegen at juice og saft bare er greit innimellom, og etter det har han sluttet å mase om juice, og det er deilig!!!!

Flott,Jas [:D]

Back
Topp