Tannlege

Rakosy

Elsker forumet
hvordan var det der med tannlege igjen?

vet dem ikke tar røntgen helst, men åssen er det med bedøvelse og borring?

fant et hull i tanna mi igår, og det er neimen ikke lite[&:]

gå til tannlegen, men si ifra om at du er gravid. De skal vite hva de kan/ikke kan gi deg [:)]

Bedøvelse kan du få. Bare pass på å si at du er gravid. Det finnes to forskjellige bedøvelser. Be om den gamle typen. Den er bedre testet enn den nyeste i forhold til graviditet og amming[:)]

ORIGINAL: Badeand*

Bedøvelse kan du få. Bare pass på å si at du er gravid. Det finnes to forskjellige bedøvelser. Be om den gamle typen. Den er bedre testet enn den nyeste i forhold til graviditet og amming[:)]

ah, så herlig. da skal jeg bestille meg time, så jeg får stelt den før den forsvinner[8D][:D]

ORIGINAL: Rakosy

ah, så herlig. da skal jeg bestille meg time, så jeg får stelt den før den forsvinner[8D][:D]

Veldig greit å ta det med en gang ja[:D] Man får ofte problemer med tennene i sv.skapet[X(]

Jeg fikk masse bedøvelser før jeg visste jeg var gravid[&:] Skal til tannlegen snart med en av tennene han fikset, da den ble helt hakkete.

ORIGINAL: Rakosy

Veldig greit å ta det med en gang ja[:D] Man får ofte problemer med tennene i sv.skapet[X(]

vil heller rotfylle enn å trekke iallefall[8D]

ORIGINAL: Gæmmis

Jeg fikk masse bedøvelser før jeg visste jeg var gravid[&:] Skal til tannlegen snart med en av tennene han fikset, da den ble helt hakkete.

så kjedelig når tenna ikke blir helt rikttige etter tannlegebesøk..
jeg måtte jo bytte ut et lass med fyllinger, fordi den tannlegen jeg gikk plytstret desverre bedre enn han gjorde jobben sin..[:'(] løse fyllinger, ikke gjort rent ordentlig i hullet.. bah.. var mange kroner bortkasta det gitt...

Back
Topp