Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Badeand*
Bedøvelse kan du få. Bare pass på å si at du er gravid. Det finnes to forskjellige bedøvelser. Be om den gamle typen. Den er bedre testet enn den nyeste i forhold til graviditet og amming[:)]
ORIGINAL: Rakosy
Bedøvelse kan du få. Bare pass på å si at du er gravid. Det finnes to forskjellige bedøvelser. Be om den gamle typen. Den er bedre testet enn den nyeste i forhold til graviditet og amming[:)]
ah, så herlig. da skal jeg bestille meg time, så jeg får stelt den før den forsvinner[8D][:D]
ORIGINAL: Rakosy
ah, så herlig. da skal jeg bestille meg time, så jeg får stelt den før den forsvinner[8D][:D]
Veldig greit å ta det med en gang ja[:D] Man får ofte problemer med tennene i sv.skapet[X(]
ORIGINAL: Gæmmis
Jeg fikk masse bedøvelser før jeg visste jeg var gravid[&:] Skal til tannlegen snart med en av tennene han fikset, da den ble helt hakkete.