Min største skrekk! Jeg går helt i panisk tilstand hos tannlegen.. Men nå har jeg søøren meg fått et hull!!! Er det trygt og fikse det nå? Noen som har en fasit? Man bli jo hysterisk for alt…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var inne i dag, måtte fordi jeg kunna ikke gå med det- to tannleger kom inn å beroliga meg med at det var verre at jeg gikk med tennelse enn æ bare ta det! Å at alt hadde forandra seg- håper det er riktig:/ føles helt feil ut å gjøre detJeg var hos tannlegen morgenen jeg fant ut jeg var gravid. Jeg skulle egentlig båre hull, men jeg lurte på om dette var trygt så tidlig i graviditeten. Han sa at det ikke skulle være noe problem, men for de som bekymret seg anbefalte han å heller gjøre det i andre trimester. Så han fikset noe midlertidig, så skal jeg inn igjen når jeg er i 2 trimester
Det skal være helt trygt å gå med hull for lenge kan ende i rotfylling og det anbefales ikke så godt du fikk ordnet detJeg var inne i dag, måtte fordi jeg kunna ikke gå med det- to tannleger kom inn å beroliga meg med at det var verre at jeg gikk med tennelse enn æ bare ta det! Å at alt hadde forandra seg- håper det er riktig:/ føles helt feil ut å gjøre det
Det var rotfylling jeg måtte, var ikke hull heller, bare betennelse i nerven:/ så nei- det var ikke godt! Men veldig godt å få det fiksetDet skal være helt trygt å gå med hull for lenge kan ende i rotfylling og det anbefales ikke så godt du fikk ordnet det