Tannlege!

Brukernavn90

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Utmarsj 2024
Min største skrekk! Jeg går helt i panisk tilstand hos tannlegen.. Men nå har jeg søøren meg fått et hull!!! Er det trygt og fikse det nå? Noen som har en fasit? Man bli jo hysterisk for alt…

Bare gi beskjed til tannlegen at du er gravid, så er det trygt. Jeg var hos tannlegen for vanlig rens og han sa det er ikke noe problem. Hvis det er noe veldig komplisert som må gjøres vil det heller bli en vurdering om det kan vente.

Så kjedelig med tannlegeskrekk :arghh: Fiksing av hull går greit. Måtte ordne ved forrige svangerskap.

Jeg har desverre kronisk tannkjøttbetennlse, som selvføgelig blusser en del opp når jeg er gravid. Men er spent på hva de sier til å sette inn skru nå som jeg er gravid (måtte trekke ei fortann som vi har prøvd å redde i en evighet, så venter på å få komme inn til tannkirurg:facepalm:)

Jeg har allerede vært hos tannlegen og fikset et lite hull i dette svangerskapet. Det går fint. Bare gi beskjed at du er gravid for sikkerhets skyld :)

Jeg var hos tannlegen morgenen jeg fant ut jeg var gravid. Jeg skulle egentlig båre hull, men jeg lurte på om dette var trygt så tidlig i graviditeten. Han sa at det ikke skulle være noe problem, men for de som bekymret seg anbefalte han å heller gjøre det i andre trimester. Så han fikset noe midlertidig, så skal jeg inn igjen når jeg er i 2 trimester

Jeg var hos tannlegen morgenen jeg fant ut jeg var gravid. Jeg skulle egentlig båre hull, men jeg lurte på om dette var trygt så tidlig i graviditeten. Han sa at det ikke skulle være noe problem, men for de som bekymret seg anbefalte han å heller gjøre det i andre trimester. Så han fikset noe midlertidig, så skal jeg inn igjen når jeg er i 2 trimester
Jeg var inne i dag, måtte fordi jeg kunna ikke gå med det- to tannleger kom inn å beroliga meg med at det var verre at jeg gikk med tennelse enn æ bare ta det! Å at alt hadde forandra seg- håper det er riktig:/ føles helt feil ut å gjøre det :hilarious:

Jeg var inne i dag, måtte fordi jeg kunna ikke gå med det- to tannleger kom inn å beroliga meg med at det var verre at jeg gikk med tennelse enn æ bare ta det! Å at alt hadde forandra seg- håper det er riktig:/ føles helt feil ut å gjøre det :hilarious:
Det skal være helt trygt :Heartred å gå med hull for lenge kan ende i rotfylling og det anbefales ikke:banghead: så godt du fikk ordnet det

Sniker,

Var hos tannlegen 2 ganger i 1 og 2 trimester. Mega tannlegeskrekk, men var så vondt jeg holdte på å daue. To visdomstenner som sprakk ila 2 mnd som måtte trekkes. Bare å informere om graviditet og tannlegeskrekk så passer de godt på

Back
Topp