Firstimemother
Forelsket i forumet
Noen som har vært hos tannlege mens de er gravide hvordan gikk det? Jeg tenker å bestille time pga tann som skal trekkes/ rotfylles men ble litt beskymret pga det kan være skade for fosteret...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei venninne av meg trakk en tann under svangerskapet og hun fikk både bedøvelse og ibux etterpå ring bare å hør med tannlegen du
Jeg går ikke til tannlegen nå, trenger for mye greier, kan ikke bli lagt i narkose for sånt nå.
Ja jeg vet. Men var nå det tannlegen sa.Ibux er vel ikke anbefalt for gravide. Så rart
Ja jeg vet. Men var nå det tannlegen sa.
Man skal ikke ta alt en tannlege sier for god fisk hadde en tannlege sagt jeg kunne ta Ibux som gravid så hadde jeg ledd og gått derifra
Ja tannlegeskrekken er årsaken her. Tannlegen ringte meg igår, de må nemlig mase på meg ellers kommet jeg aldri Fortalte at jeg var gravid, og da sa hun at vi måtte vente med behandling til etter fødselen Selve stresset med å bli så redd er ikke bra heller, når jeg i tillegg må få masse greier for at de skal holde meg der så går det i hvertfall ikkeKanskje du e som meg. Er det noe med å gjøre at du trenger lang behandling? Har noe kompliserte greie der jeg må bedøvelse/lokal narkose. Derfor tør jeg ikke å ta den risikoen med den lille i magen. Selvom de er det er ikke farlig osv men magefølelsen sier nei nei vent men tennene sier dra til tannlegen
Folk flest tar det en tannlege sier som god fisk da. Dessuten er det ikke skadelig i korte trekk. Men tar man ibux over en lenger periode kan det føre til abort. Men som du sier. Greit å holde seg unna[emoji4]Man skal ikke ta alt en tannlege sier for god fisk [emoji14] hadde en tannlege sagt jeg kunne ta Ibux som gravid så hadde jeg ledd og gått derifra
Jeg går til tannlegen når jeg er gravid, bedøvelsen er lokal, så det går helt fint å borre eller trekke tann
Min mor jobber hos tannlegen, så hun hadde aldri latt meg gå om det ikke var trygt
Er og lurt med en sjekk etter fødsel, kan lettere få hull når man er gravide