Tannlege.

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Noen Som vet om det anbefales å vente til 2. Trimester med å fikse tenna?:p
Har time i morgen pga tannpine å ser mørkt på å vente i 7 uker til :s
 
Jeg var hos tannlege i uke 5. Fikk ikke tatt bilder. Men fekk trekkt tanna som
Gjorde vondt.
 
Hvis du har vondt så synes jeg du skal møte opp, si du er gravid og så vurderer dere når det evt skal gjøres noe:) hos min tannlege er de veldig tilbakeholdne med bilder, men hvis noe må fikses så må det jo det:) så ja, for å svare: vet dessverre ikke:) hehe
 
Jeg skal til tannlegen i første trimester, var det også sist :)
 
Hvis du har vondt så synes jeg du skal møte opp, si du er gravid og så vurderer dere når det evt skal gjøres noe:) hos min tannlege er de veldig tilbakeholdne med bilder, men hvis noe må fikses så må det jo det:) så ja, for å svare: vet dessverre ikke:) hehe
Takk for svar :) ja tror jeg må det, ikke godt med tannpine :/
 
Jeg var hos tannlegen i forrige uke. Hadde et hull som var veldig vondt! Jeg sa jeg var gravid, og det skulle hun selvfølgelig ta hensyn til. Hun tok ikke bilde (men sa at noen gjør det, men at hun ikke ønsket pga frøet). Fikk en bedøvelse som var mer egnet for gravide.
Hun anbefalte at jeg skulle komme tilbake etter babyen var født, for en mer grundigere sjekk :) Men jeg fikk inntrykk av at det var heeelt trygt. hun så vel muligens at jeg var litt skeptisk til de bildene, så da droppet hun det av hensyn til meg :p hun kunne se hullet uansett :p
 
Var hos tannlegen forrige uke, var da 6+2. Sa jeg var gravid. Gikk helt fint, borret to hull med bedøvelse.. men hun ville vente til 2. trimester med å ta bilder. Skulle da få en blyfrakk på som dekket hele meg :p
 
Var hos tannlegen sist uke og fikset hull, ingen bilder før i andre trimester.
 
Ble tatt bilder i dag å tanna er fyllt:p
Det var visst ikke noe farlig å ta bilde sa hun :)
 
Jeg var hos tannlegen med minstemann før jeg viste at jeg var gravid. da satt hun på fanget mitt mens di tok bilde av tennene hennes. Er det farlig? :wideyed:
 
Jeg var hos tannlegen med minstemann før jeg viste at jeg var gravid. da satt hun på fanget mitt mens di tok bilde av tennene hennes. Er det farlig? :wideyed:
Det er 6 ganger mer stråling med en flytur enn med røntgen hos tannlegen :) hun sa at med så nye aparater som de har nå er det ikke noe problem å ta et bilde :)
 
Back
Topp