Tannlege

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Vært hos tannlegen nå og måtte borre i ett dypt hull siden jeg har gått med tannverk, han fikk ikke gjort seg ferdig da det gjorde så himla vondt selv med bedøvelse. Nå har han puttet i en midlertidig fylling dom jeg må gå med til januar, så får se om jeg må rotfylle eller ikke :( men nå har jeg veldig vondt i tanna!!! Kan man ikke ta noe smertestillende ?? Jeg holder på å fly på veggen

Appen

Jeg tror du fint kan ta paracet. Bare ikke bruk det over lenger tid? Snakket med min lege ang. Ekstrem hodepine og paracet, og hun sa det gikk fint, men bruk det med omhu.. Nyttet ikke å gå og ha det så vondt!

Uff føler med deg:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig skeptisk til tabletter og sånt nå når jeg er gravid, jeg er litt hysterisk :( kjenner jeg er redd for å gå til tannlegen også med tanke på bedøvelse og all denne Fyllingen. Men jeg kan ikke akkurat gå til juni med denne tannen, da er det ikke mere tann igjen :p

Appen

Jeg skal til tannlegen i morra....spent på om jeg må borre eller ikke. Man kan bruke vanlig bedøvelse?

Jeg da ifra at jeg var gravid og spurte om det var noe forskjell. Tannlegen sa nei :) så jeg tror ikke han hadde gjort noe hvis det var skadelig. Men den tanna måtte gjøres noe med nå:o

Appen

Jeg fikk "midlertidig" rotfylling sist jeg gikk gravid... Ventet til jeg hadde født før de fjernet den og satte inn en permanent fylling... Aner ikke hvorfor... Ikke greit å gå med tannpine :(

Nei er vondt:( men her vet de ikke om jeg trenger rotfylling enda, han sa jeg var på grenseland så har fått midlertidig fylling med noe i som skal fjerne mest mulig bakterier. Så skal jeg tilbake i januar for å se om denne Fyllingen har gjort susen eller om jeg må rotfylle. Jeg håper jeg slipper!!

Appen

Bedøvelse skal gå fint! Det er røntgen de ikke vil at man skal ta når man går gravid, har jeg hørt! :)

Lykke til med tanna di! Ikke noe godt å gå sånn. Ta en paracet med god samvittighet... det er ingen fare!

Uff... Borde också gå till tandläkaren!

Sent from my iPad using BV Forum

Heldigvis harde av smerten sluppet taket :) sikker pga jeg har en bakteriedempende fylling ;) å så glad jeg var, så slipper jeg knaske smertestillende :))

Appen

Ta paracet. Bedre det enn at du har vondt. Det skal ikke være farlig. Har selv tatt inntil tre paracet pr dag Pga andre smerter. I følge min lege er det ikke farlig i det hele tatt. Ibux derimot skal man ikke ta første og siste trimester.

I følge legen er paracet, maks 4 per døgn, ok i en kortere periode.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp