Tannlege?!?

Bør legge inn et besøk under svangerskapet :) Jeg var helt i begynnelsen (uke 13 tror jeg) og nektet å ta røntgen selv om de sa det var trygt. Har bestilt til okt./ nov. istedet for å sjekke en ekstra gang. Har aldri hatt hull men tannkjøttet blør fort nå.

Typisk :p Da kan jeg jo like så godt drøye til etter termin, når jeg faktisk skal på årskontroll. hehe

Skulle egentlig på kontroll nå i juni, men venter til oktober jeg ;) Men det er altså av økonomiske grunner... Mannen var nemlig hos tannlegen i mai og fikk DEN regningen, så jeg fant ut at det var greit å vente...hehe... er ikke mange månedene det er snakk om uansett :)

Skulle egentlig på kontroll nå i juni, men venter til oktober jeg ;) Men det er altså av økonomiske grunner... Mannen var nemlig hos tannlegen i mai og fikk DEN regningen, så jeg fant ut at det var greit å vente...hehe... er ikke mange månedene det er snakk om uansett :)

Er litt sånn jeg tenker også, vi har mer enn nok av ting det må brukes penger på fremover. Så tannlegen kan alltids vente :P

Jeg var hos tannlegen i begynnelsen av graviditeten. Har en del som må gjøres dessverre, siden tennene mine har blitt veldig dårlige etter en operasjon jeg hadde. Men jeg venter nå med neste time til oktober/november :)

Jeg har vært hos tannlege to ganger, gått helt fint, men må ta pauser siden jeg ikke klarer å ligge så lenge på ryggen...holdt på å svime av to ganger sist jeg var der (var da i uke 27).
Ikke tatt røngten, det ville ikke tannegen gjøre...

Back
Topp