Tannlege

jc

Gift med forumet
I morgen skal jeg "endelig" til tannlegen. Skulle vært sånn ca. på termin, men utsatte timen.
Men i morgen skal gubben komme tidlig hjem fra jobb slik at jeg får kommet meg avgårde å fiksa tennene. Pyton å ikke ha tilgang på barnevakt!!!

Men nå har jeg ladet mp3 spilleren og lagt til ny musikk, så da er jeg klar for borring :smiley-ashamed004

Hoff - Lykke til :)

Skulle ha satt igang det styret jeg og..
Jeg er jo så heldig at jeg har periodontitt.. så for meg holder det ikke med bare et besøk.

Perio.... Hva? Aldri hørt det ordet før...
Men det høres jo dyrt ut..

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Pyrea... tannkjøttsykdom. Bakterier som angriper tannkjøttet og som gjør at tannkjøttet kryper oppover og tennene mister feste. En lang og smertefull behandling som aldri tar slutt egentlig..

Huff:( kjip sykdom!

Nå sitter jeg har å venter... Rart å ikke ha lillebror her:rolleyes: han er hjemme med pappan.
Huff gruer meg! Altså til å bore:confused: har to! hull som skal fikses:eek:
Har iallefall musikken min med meg:)

Skulle virkeli vært til tannlege jeg og...... men for tiden greier jeg ikke gape høyt :O For to tre uker siden så jespet jeg(tydligvis litt for høyt) så nå har jeg vondt i og er anstrengt i kjeven. Å bite helt att er bare å glemme å når jeg jesper må jeg ikke gape for høyt... :S Trodde det skulle gå over etter en uke men nå er det gått snar 3 :O Så lurer på om noe er ute a stilling eller avslitt om det går ann... :S

Skulle virkeli vært til tannlege jeg og...... men for tiden greier jeg ikke gape høyt :O For to tre uker siden så jespet jeg(tydligvis litt for høyt) så nå har jeg vondt i og er anstrengt i kjeven. Å bite helt att er bare å glemme å når jeg jesper må jeg ikke gape for høyt... :S Trodde det skulle gå over etter en uke men nå er det gått snar 3 :O Så lurer på om noe er ute a stilling eller avslitt om det går ann... :S
Nei men huff da!
Kanskje du skal gå å få det sjekka?

Åj, tror du bør ta deg en tur til legen;)

Nei men huff da!
Kanskje du skal gå å få det sjekka?
ja skulle vel det... var til legen før jeg dro... men hun ble så opptatt av hvordan jeg følte meg, ga meg diagnosen fødselsdepresjon å vips så ble det ikke tid til mer... hun sa og hun skulle sende meg til sjekk på sykehuse for halebene om det ikke ble bedre av å knaske piller(noe som ikke hjelper)... Er usikker på om jeg kan dra til lege her hjemme, hvis ikke må jeg vente til 10 juni... men skal sjekke:P er vel ikk bra å gå for lenge om det er noe som er gale....

ja skulle vel det... var til legen før jeg dro... men hun ble så opptatt av hvordan jeg følte meg, ga meg diagnosen fødselsdepresjon å vips så ble det ikke tid til mer... hun sa og hun skulle sende meg til sjekk på sykehuse for halebene om det ikke ble bedre av å knaske piller(noe som ikke hjelper)... Er usikker på om jeg kan dra til lege her hjemme, hvis ikke må jeg vente til 10 juni... men skal sjekke:p er vel ikk bra å gå for lenge om det er noe som er gale....
du har rett på helsehjelp der du oppholder deg, så det burde gå bra! Uff hørtes vondt ut!

Back
Topp