Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva gjør dere? Går dere til tannlegekontroll i graviditeten? Skal til tannlegesjekk i April, er da 19 uker... Vet jo de beskytter magen og slikt, men tar dere "sjansen"? Eller er jeg bare mer skeptisk enn jeg trenger ?
Ja har gjort det med begge mine, de lever i allerbeste velgående.. Skal den 11 februar oxo.. Ser ikke noe problem med det, å har lyst å beholde tenna mine selv om jeg skal ha barn
når jeg var gravid sist var jeg hos tannlegen,men tok ikke bilde. men vanlig sjekke kan man jo gjøre og så bare vente med å ta bilde til neste kontroll når man har født.
Med de helt nye røntgenmaskinene tror jeg ikke det er noe fare Tannlegene vet om du kan få bedøvelse eller ikke, men jeg vil tro det går bra. Den er jo bare lokal
Har egentlig ikke tenkt over det jeg. Men de har vel god nok kunnskap hos tannlegen tenker jeg, når det gjelder det ene og det andre! Men det kommer ikke på tale å borre uten bedøvelse (sier den gravide kvinnen, som vet at det er mye vondere å føde) hihi