Tannlege?

Skillz

Gift med forumet
Hva gjør dere? Går dere til tannlegekontroll i graviditeten? Skal til tannlegesjekk i April, er da 19 uker... Vet jo de beskytter magen og slikt, men tar dere "sjansen"? Eller er jeg bare mer skeptisk enn jeg trenger :-P?

Har du gjort det når du er gravid? Er bare redd det kan være farlig :-/ hehe :-)

Ja har gjort det med begge mine, de lever i allerbeste velgående.. Skal den 11 februar oxo.. Ser ikke noe problem med det, å har lyst å beholde tenna mine selv om jeg skal ha barn:)

når jeg var gravid sist var jeg hos tannlegen,men tok ikke bilde. men vanlig sjekke kan man jo gjøre og så bare vente med å ta bilde til neste kontroll når man har født. :)

Enn bedøvelse? :-P om man må borre? Kan vi ta det?
Ja jeg vil beholde mine tenner oxo :-) Hihi

Med de helt nye røntgenmaskinene tror jeg ikke det er noe fare :) Tannlegene vet om du kan få bedøvelse eller ikke, men jeg vil tro det går bra. Den er jo bare lokal :)

Jeg var faktisk hos tannlegen i begynnelsen av måneden og fikk lystgass. Ante ikke at jeg var gravid da...

Lystgass får du jo under fødsel oxo?!???! Jeg får beroligende/sovemed når jeg er hos tannlegen, de unngår jeg når jeg er gravid

Uhh... Tror turen til tannlegen hadde vært super artig om jeg hadde fått lystgass .... Hihi :-)

jeg var akkurat hos tannlegen og når jeg sa jeg var gravid så ville ho ikke ta bilde...

Jeg burde vært hos tannlegen men jeg velger å ta det i juni når vi skal til spania hvis lommeboken sier det er greit :P

Har egentlig ikke tenkt over det jeg. Men de har vel god nok kunnskap hos tannlegen tenker jeg, når det gjelder det ene og det andre! Men det kommer ikke på tale å borre uten bedøvelse (sier den gravide kvinnen, som vet at det er mye vondere å føde) ;) hihi ;)

Det er noe med at lystgass ikke er så bra i første trimester eller noe sånn.

Kommer til å bestille en time ekstra bare for rens og puss under graviditeten sånn at jeg vet at alt er i orden.

Back
Topp