Tannlege?

Sommernurkftw

Elsker forumet
Februarbarna 2020
MayDay2021
Ja jeg bare lurer på om det finnes noen regler for dette ift å ta bilder og få bedøvelse hvis man skal borre når man er gravid. 

Er jo greit å vite egentlig for jeg skal dit i morgen. Blir spennende om kvalmen klarer å holde seg lenge nok borte til at noen kan pirke litt i munnen min uten at jeg får megabrekninger! 

Sist jeg var gravid fortalte jeg om det til tannlegen når jeg kom og da sa han at da fjerner vi bare litt tannsten og setter opp en ny time når du har fødd.
Er det krise tar dei heller å gjør noe enn at du skal gå med tannverk, men er det ting som kan vente så tror jeg dei fleste gjør det.

Lykke til. :)

Julemirakel skrev:
Sist jeg var gravid fortalte jeg om det til tannlegen når jeg kom og da sa han at da fjerner vi bare litt tannsten og setter opp en ny time når du har fødd.
Er det krise tar dei heller å gjør noe enn at du skal gå med tannverk, men er det ting som kan vente så tror jeg dei fleste gjør det.

Lykke til. :)

Er bare en årlig sjekk så det kan sikkert vente. Litt tannstein kan de sikkert skrape vekk hvis jeg ikke er for kvalm da. Kjipt å brekke seg midt i fleisen på en søt tannlege hi hi

Back
Topp