Knøtta Flørter med forumet 20 Jun 2011 #1 Hørte noen si noe om at gravide får gratis tannlege. Stemmer det?
I Ingunn C. Blir kjent med forumet 20 Jun 2011 #2 Synes å huske at jeg har hørt noe om det, men er ikke sikker. Det bør jo sjekkes ut. Sier ikke nei takk til gratis tannlege
Synes å huske at jeg har hørt noe om det, men er ikke sikker. Det bør jo sjekkes ut. Sier ikke nei takk til gratis tannlege
Ullmamma Flørter med forumet 20 Jun 2011 #3 Da jeg var gravid forige gang spurte jeg tannlegen om dette- vi får ikke gratis tannlege. Det var kanskje slik før i tiden, men ikke nå.....
Da jeg var gravid forige gang spurte jeg tannlegen om dette- vi får ikke gratis tannlege. Det var kanskje slik før i tiden, men ikke nå.....
Syrine Glad i forumet 21 Jun 2011 #5 Som de andre sier, det er ikke gratis. Hvis du skal så husk å si i fra at du er gravid, for de fleste tannleger tar ikke røntgenbilder da.
Som de andre sier, det er ikke gratis. Hvis du skal så husk å si i fra at du er gravid, for de fleste tannleger tar ikke røntgenbilder da.
Dr0ps Betatt av forumet 21 Jun 2011 #6 Man får ikke gratis nei. Dessuten får man ofte bare en "manuell" sjekk, siden røntgen ikke taes på tannlegekontoret når man er gravid!
Man får ikke gratis nei. Dessuten får man ofte bare en "manuell" sjekk, siden røntgen ikke taes på tannlegekontoret når man er gravid!
Myth Forelsket i forumet 21 Jun 2011 #7 Det med røntgen eller ikke tror jeg varierer. Hodet og maget er langt unna hverandre og man er helt tildekket. Jeg fikk heller ikke gratis tannlege.
Det med røntgen eller ikke tror jeg varierer. Hodet og maget er langt unna hverandre og man er helt tildekket. Jeg fikk heller ikke gratis tannlege.