Tannlege..

Pluggensen

Forelsket i forumet
Heh.. Mannen min har trukket en tann idag, og vi snakker litt om tannleger.. Jeg kjenner det knyter seg i brystet, hjertet slår og tårene presser påbare han sier ordet tannlege.. Jammen blir det gøy neste gang jeg må dit.. (Som er på overtid for lenge siden..[:-])

Hva må til for å få sterke greier hor tannlegen? Er sånn at jeg faktisk blir redd bare vi snakker om det..[&o]

Oppesann.. Ingen som har fått enten narkose eller andre greier for å gå til tannlege? Jeg MÅ snart pga jeg har i alle fall 3-4-5 hull, men jeg TØR ikke (selv om jeg har verdens beste tannlege..)

Hm. Hjelper nok med legeerklæring. Evt henvisning til sykehuset, der de tar det i narkose. Det fikk jeg beskjed om for 3 år siden. [8D] Ikke at jeg har turt DET heller, men. Jeg dævver heller enn å la noen rote i kjeften mn. Venter bare til alle tennene faller ut.. :P

Kjæresten min fikk valium. Tennene hans var ganske så ødelagte, men likevel nektet han å gå til tannlegen. Det endte med at han gikk da de tilbød ham valium. Det fungerte for ham. Han sov seg gjennom timene [:)] Helt til han ikke gidda å gå til tannlegen mere pga. at han måtte det ganske mange ganger, og at det var dyrt...

Det finnes tannklinikker som tilbyr narkose og som er spesialister på
det, og folk med tannlegeskrekk. Anbefaler å oppsøke de som KAN det[:)]

Trenger ikke noe annet enn cash for å få narkose hos tannlegen.. Men ikke mange som tilbyr det..

Jeg gikk til fastlegen min, og har fått valium.. Satser på at det gjør susen;)

Tannlegen til samboeren min gir han valium. Samboeren min sliter veldig med å gå til tannlegen, så for å klare det må han ha valium, slik at han er litt borte når han er der og ikke merker noe. Funker veldig godt for han, uten det hadde han nok ikke gått dit.

ORIGINAL: blessa

Kjæresten min fikk valium. Tennene hans var ganske så ødelagte, men likevel nektet han å gå til tannlegen. Det endte med at han gikk da de tilbød ham valium. Det fungerte for ham. Han sov seg gjennom timene [:)] Helt til han ikke gidda å gå til tannlegen mere pga. at han måtte det ganske mange ganger, og at det var dyrt...

Ja, det er sånn hos meg også.. Har blandt annet en midlertidig fylling som må byttes ut..[&o] Men hvordan går jeg fram for å få det? Går jeg til legen først da, og får skrevet ut valium? Jeg må nok en del ganger jeg også, så det blir ikke billig, men det er HELT verdt det.. Han er herlig han tannlegen min da.. Generøs med bedøvesen og egentlig svært avslappet (Han SYNGER for en gjennom timene..[:D]), så jeg skjønner ikke hva jeg er redd for, men jeg får rett og slett omtrent anfall bare jeg tenker på det..[&o]

De fleste tannleger kan gi flunipam også, det er nerveberoligende:)
Tror ikke det er så vanskelig å få ihvertfall, vet om flere som har fått det;)

ORIGINAL: lashes

Trenger ikke noe annet enn cash for å få narkose hos tannlegen.. Men ikke mange som tilbyr det..

Jamen det koster vel lett opp i 10.000? Det har jeg IKKE råd til..[8D]

ORIGINAL: Pluggensen

Det vil jeg tro:P Det har ikke jeg heller, derfor valium.. smokker nedpå 2 tabletter, og håper det gjør susen;)

Det vil jeg tro:P Det har ikke jeg heller, derfor valium.. smokker nedpå 2 tabletter, og håper det gjør susen;)

Kanskje det kan være noe for meg..? Jeg blir susen av en Phenergan jeg så blir vel borte av en valium tenker jeg..[:D]

Kanskje det kan være noe for meg..? Jeg blir susen av en Phenergan jeg så blir vel borte av en valium tenker jeg..[:D]

Go for it! Blir susen av paralgin forte jeg, så valium må jo virkelig gjøre susen:p
Også fikk jeg ettellerannet da jeg tok abort for lenge siden.. og det var veldig nice, tror jeg kunne gått til tannlegen med det innabords, og jeg griner og hyperventilerer når jeg går til tannlegen (var der for å fikse noe for over 1 år siden, men tannlegen nektet å røre meg) så satser på at valium er greia!

2 tbl valium? [:-] Sambo slokna og var helt borte etter bare én... Det var like før de tilkalte lege, fordi de hadde problemer med å vekke ham...

Hadde jeg vært deg, Pluggensen, tror jeg nok jeg hadde tatt kontakt med tannelgen og fortalt hvor ille tannlegeskrekken er. Dersom de ikke har forståelse for det, hadde jeg byttet til en tannlege som forsto meg. Tannlegen skal kunne hjelpe deg med hva du enn måtte lure på om hvordan du går fram for å evt. få valium og andre metoder for de med tannlegeskrekk.

Lykke til! [:)]

2 tbl valium? [:-] Sambo slokna og var helt borte etter bare én... Det var like før de tilkalte lege, fordi de hadde problemer med å vekke ham...

hmm, kanskje jeg burde teste hvordan det er med bare en, før jeg prøver to.. Men tenker liksom at da blir jeg hvertfall borte, og legen sa jeg kunne ta to om jeg følte for det..

Hadde jeg vært deg, Pluggensen, tror jeg nok jeg hadde tatt kontakt med tannelgen og fortalt hvor ille tannlegeskrekken er. Dersom de ikke har forståelse for det, hadde jeg byttet til en tannlege som forsto meg. Tannlegen skal kunne hjelpe deg med hva du enn måtte lure på om hvordan du går fram for å evt. få valium og andre metoder for de med tannlegeskrekk.

Lykke til! [:)]

Tannlegen min har tannlegeskrekk selv, så det tror jeg sikkert går kjempebra[:D] Han er seriøst erdens beste tannlege. Sist satte han sånn 4-5 sprøyter bare for å være HELT sikker på at jeg ikke kjente noenting..[:D]

Back
Topp