Tannlege via Lets deal

Linnerla

Forelsket i forumet
Noen som har bestilt tannlegetime via Lets Deal e.l? Det er jo nesten gratis for en undersøkelse, men er redd det står noe med liten skrift et sted. At hvis det er noe galt så må man fikse det der og at det da er dobbelt av vanlig pris eller no sånt. [emoji848]

Har både og´ erfaringer med tannlege-deals. Den ene jeg var hos, satt jeg ikke igjen med et så godt inntrykk av i etterkant. Tannlegesekretæren lå henslengt i sofaen og leste avisa på venteværelset da jeg ankom. Tannlegen selv var litt forsinket, så da "jabbet" sekretæren med meg i mellomtiden, om bare svada egentlig, og jeg syntes det hele var litt kleint. Da tannlegen tilslutt ankom, hesblæsende inn døra i fullt sykkelutstyr, så sprang han bare inn på et rom, fikk av seg sykkelklærne, på med en liten hvit frakk og rett inn på undersøkelsesrommet. Han håndhilste på meg med en svett hånd, som jeg er usikker på om han hadde rukket å vaske på forhånd, før han fikk sekretæren til å ta røntgenbilder av tennene mine. Den ene ble satt inn feil og skjevt, så jeg tenkte det bildet kunne umulig ha blitt vellykket. Da det ble vist på skjermen etterpå, fikk jeg mine mistanker bekreftet, for man så ikke tannrøttene på det ene bildet, men allikevel kunne dem si at "alt så bra ut". :wideyed: Deretter kikket han kjapt over tennene mine, med en liten skrape og et speil, uten å gjøre noe og sa bare at jeg skulle være fornøyd med tannhelsen min. Det hele tok, tja - 6 minutter MAX? Vil ikke anbefale dem for å si det sånn.

Den andre dealen var for et nyåpnet tannhelsesenter, dem var veldig bra, profesjonell og inntil jeg flyttet, gikk jeg hos dem fast i flere år. :)

Back
Topp