Tannlege og lege/hs

Trekløveret <3

Forumet er livet
Ser det er noen som har vært på 3års kontroll, er det hos hs? Har ikke vært der siden februar i fjor vi..[8|]
Ble dere innkalt?

Og har alle vært/fått innkalling til tannlege? Det er vel når de er 3år er det ikke? Bør jeg ringe og etterlyse?

her er det ikke treårskontroll, 2år og så 4år.

har heller ikke fått tannlegeinnkalling...

Vi var på 3 års kontroll i november.
Tannlege har vi ikke hørt fra, men noen kommuner er treigere enn andre.

du kan jo bare ringe og høre
Vi hadde legesjekk og inn hos HS

Vi bestillte tre års kontroll, men det var siden vi skulle flytte og skifte adresse.

Fikk innkalling til tannlege sist uke og hun hadde time i går. Var stas å gå til tannlegen, både snuppa og tannlegen var veldig flinke!

HEr har vi 2 år og 3 mnd kontroll og så ikke tilbake før di er 4 år tror jeg...

Tannlegen var han hos dagen etter bursdagen sin [:D]

Fikk innkalling til tannlegen i midten av desember. Han lå pinn stille i tannlegestolen, mens hun pirket og kikket med speilet.
Tennene var fine, men fikk anbefaling om å kjøpe en mykere tannbørste og massere tannkjøttet mer, pluss begynne å bruke tanntråd.

Etterpå skrøt jeg av Lucas. "Jeg var redd, men ikke nå lenger", sa skjønnassen min[:)]

Har ikke fått innkallelse til 3-års kontroll enda

Her er det ikke 3 årskontroll.

Vi fikk innkalling til tannpleier i dag. Hun har time neste uke.[:)]

Var hos tannlegen rett før jul med vesla. Måtte sitte i fanget på pappa, men ellers gikk det greit. Eneste kritikken vi hadde var at vi fikk info-brosjyren om hvordan forberede barnet da vi kom til tannlegen og ikke sammen med innkallinga. Vi forberedte etter beste evne, men kunne gjort det bedre med den. Vi brukte mest Karius og Baktus i forberedelsene, ettersom de hadde sett dem på teater i barnehagen og vi har hørt litt på hørespillet.

Vi hadde 3-års kontroll hos HS og time hos tannpleier samme dag, en uke etter 3-årsdagen.

Er nok veldig individuelt rundt om i landet, kan være det er veldig stor trafikk der dere bor?
Husker at 2-års kontrollen var flere mnd etter fylte 2 år, det var pga svineinfluensavaksina..

Har ikke fått innkalling til tannlege nei. Men, vet at de er veldig forsinka der ja. Var på 2 årskontroll rett før hun ble 3 år. Tror ikke det er kontroll igjen før hun er 4?

Vi var på 3 års kontroll i nov, men her har de ikke 2 års kontroll.. så noen har kun 3 eller 4 års kontroll.. varierer veldig fra kommune til kommune tror jeg disse kontrollene, men man kan ringe og bestille en kontroll[:)]

Tannlege venter vi enda på, fikk beskjed om at vi skulle etterlyse om vi ikke har hørt no i begynnelsen av dette nye året, så jeg venter et par uker til før jeg ringer og hører[:)]

Vi var på 2-årskontroll i slutten av mars, ikke fått noe innkallelse til noe 3-årskontroll, tror ikke det er det. Han var hos tannpleier i desember og fikk innkallelse en god stund i forveien.

Har ikke vært på 3 årskontroll, tror det er 2 og 4 år her jeg...

Men vi har vært til tannlegen! Gikk helt supert, det var visst veldig spennende! Null hull [:D]

Back
Topp