Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hs sa vi skulle begynne når første tanna komHarald har fått to tenner. Søstern var mye eldre da hun fikk sine, og jeg husker ikke når vi begynte med tannkrem. Hva gjør dere??
Anbefalte de voksentannkrem? Kan jeg ikke bruke søsterns? *føler meg mer blond enn vanlig nuh*Sa også at vi bare kunne bruke vanlig tannkrem, fordi barnetannkrem har smak som godteri![]()
Du kan jo bruke søsterens, men hun sa at de tannkremene med f. eks tuttifrutti blir som godteri. Da vil de bare spise den. Ingen grunn til at de skal synes den er god, så da kunne vi bare bruke den samme som ossAnbefalte de voksentannkrem? Kan jeg ikke bruke søsterns? *føler meg mer blond enn vanlig nuh*
Ikke jeg heller. Dessuten har den en veldig sterk smak. Bedre med barnetannkremene som faktisk smaker godt. Da blir de av erfaring mye lettere å ha med å gjøre under tannpussmå jo si jeg syns det er rart at de anbefalte voksentannkrem, for den skal jo ikke svelges og en baby svelger jo det den får i munn uansett... ser ikke en baby spytter ut i vasken akkurat? men jeg har tatt feil før jeg asså, men jeg hadde aldri brukt voksentannkrem til en baby...