Tannkrem

lille nurke

Flørter med forumet
Hei. Sliter litt med å pusse tennene for tiden, blir rett og slett dårlig og kaster opp av smaken av tannkrem. Er det noen flere som har opplevd dette?

Har du prøvd barnetannkrem? Kan jo være at smaken ''voksen" tannkremen blir for kraftig.

Jeg har hatt dette. Fikk da resept av tannlegen min på en tannkrem som heter Duraphat. Den inneholder mer flour enn vanlig tannkrem, men den er smakløs nesten og du blir ikke så tørst av den som annen tannkrem. Tannlegen min sa også at under svangerskapet så kan det bli mer karies og hull i tennene.

Hohohoh, skulle tro du skrev om meg! Jeg klarer ikke vanlig tannkrem for voksne. Spyr bare ved tanken, og sliter generelt med å pusse tennene før jeg har kjent smaken. Har brukt barnas Postman Pat-tannkrem,og Shrek-tannkrem har vel også blitt brukt :) Men, så kom redningen.. Mannen kom hjem med en tannkrem som heter Oral-B.. Står at den smaker cool mint, eller noe i den duren, men den smaker heeeelt annerledes enn Colgate-tannkremene... Anbefaler deg å prøve den:) Ellers har jo Zendium-tannkremene en annen smak også.. (Fås på Apotek)

Back
Topp