Apoteket [emoji846] vet ikke om de har zendium kids på dagligvare [emoji846]
Jo, det har de som regel. Men den typen zendium jeg bruker har de ikke pleid å ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apoteket [emoji846] vet ikke om de har zendium kids på dagligvare [emoji846]
Ååå, da skal eg sjekke neste gang, de har ihvertfall til større barn og voksen på butikkenJo, det har de som regel. Men den typen zendium jeg bruker har de ikke pleid å ha.
Ååå, da skal eg sjekke neste gang, de har ihvertfall til større barn og voksen på butikken![]()
Ja, vetVarierer jo litt fra butikk til butikk. Men man kan jo etterlyse varer på butikken også da![]()
Ja, vetMen har bare bestilt på komplett apotek når de har 40% avslag på alle varer
![]()
Liker at det ikke bare er meg. Blir jo mobba jeg fordi komplett apotek er svaret mitt på alt sånt haha.. men sånne ting er så dyrt så jeg synes det er helt kongeJa, vetMen har bare bestilt på komplett apotek når de har 40% avslag på alle varer
![]()
Handler så og si alt av apotek varer hos deLiker at det ikke bare er meg. Blir jo mobba jeg fordi komplett apotek er svaret mitt på alt sånt haha.. men sånne ting er så dyrt så jeg synes det er helt konge![]()