Januarbaby2017
Glad i forumet
Hvilken tannkrem bruker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også til eldsteBruker denne her [emoji4]
![]()
Hvor bruker dere å kjøpe tannkrem?
Apotek eller dagligvarebutikk?
Har ikke kommet så langt at vi har tenkt over tannkrem enda. Noen spesiell grunn til at folk bruker akkurat den typen dem bruker?
Har ikke kommet så langt at vi har tenkt over tannkrem enda. Noen spesiell grunn til at folk bruker akkurat den typen dem bruker?
Åj huff, finnes det virkelig barnetannkrem med såpe i??Vi bruker zendium siden den ikke har såpe i.![]()
Åj huff, finnes det virkelig barnetannkrem med såpe i??
Så mye visste jeg.. tror vi hopper over til Zendium her i huset ja. Høres jo ikke særlig bra ut om det er mulig å unngåEr vel såpe i all tannkrem som skummer, er det ikke? Vi voksne bruker også Zendium. Jeg bruker den grønne pga ising, og mannen spurte nettopp tannlegen og ble også anbefalt zendium.![]()
Så mye visste jeg.. tror vi hopper over til Zendium her i huset ja. Høres jo ikke særlig bra ut om det er mulig å unngå
Måtte google litt nå for å sjekke at jeg hadde rett.![]()
Gikk på at såpe er det som får tannkremen til å skumme, og ut over det har den ingen effekt. I tillegg gav det økt risiko for munnsår, altså sånne sår inni munnen. Husker jeg pleide å få sånne hvite blemmer før, som svidde veldig. Når jeg tenker meg om nå, har jeg ikke fått sånne på årevis. Og jeg har altså brukt zendium i sånn 3 år nå. Tar litt tid å venne seg til at det ikke skummer, men tenker ikke over det nå.![]()
Reagerer ikke på at folk ikke vet det da, jeg var ikke klar over det selv før for noen år siden.
Apoteket [emoji846] vet ikke om de har zendium kids på dagligvare [emoji846]Hvor bruker dere å kjøpe tannkrem?
Apotek eller dagligvarebutikk?