Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille jenta mi er 5 mnd å har siklet en masse fra mnd 2 og fikk vite at det var tegn på at tennene var iferd med å komme, men etter 3 mnd har det ennå ikke kommen ei tann, hu har sutta på hendene sine i flere måneder nå å har igrun et ganske stort sutte behov siden hun kun får bruke smokk når hu sover tar hu hendene sine på dagen, og bamser etc. Er førstegangs mor jeg så jeg vet ikke så mye men blir nok en del klag å syt når tennene kommer, sikler babyen din? Har også lest litt at det kan komme litt feber sammen med tennene.Mini blir 8 uker i morgen. Han har de siste dagene startet å sutte veldig på hånden sin. Er det mulig at det er begynnende tannkløe, eller er dette for tidlig?
Jeg prøvde å putte sutta inn når hu bynte med hendene sine men hu tar ut sutta å begynner å studere den å smake på den..Høres ut som mini bare har oppdaga hendene sine, det skjer ca rundt den alderen. Her sutter hun ekstremt på hendene så vi er kjapt inne med sutten fmi et håp om å unngå at hun blir tommelsutter. Hun er 10 uker og har holdt på sånn siden 7 ukers alder.
Vi bruker kun nuk sine odontologiske (eller hva det nå heter) sutter med flate tupper som skal minomere feilstilling på tenner. Lettere å avvenne med sutt enn med tommel om noen år så derfor gir vi sutten. Ikke alltid da, hun skal jo få utforske hendene sine også, men når det virker som hun sutter primært pga sugebehov og ikke utforsking så går sutten inn.Jeg prøvde å putte sutta inn når hu bynte med hendene sine men hu tar ut sutta å begynner å studere den å smake på den..så leste jeg om alt av ting som kan skje med henne ved bruk av sutte, endte med at hu kun fikk den når det var sove tid.