Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har og en elektrisk, men ender alltid opp med manuell. Blir for merkelig med den elektriske, føler ikke jeg får pusset ordentligBruker tanntråd ca annenhver dag før jeg pusser tennene med vanlig tannbørste. Jeg har en elektronisk liggende, men synes det er lettere å bruke manuellBruker blå tannkremer med sterk mint smak, de andre er bare kvalmende. Skyller med Flux og listerine innimellom
![]()
Wow 7 år ja!Bruker manuell tannbørste jeg og. Og tanntråd bruker jeg når jeg husker det. Veldig sløvt ja, men unnskyldninga mi er vel at jeg har veldig sterke tenner. Var ikke hos tannlegen på 7 år pga tannlegeskrekk, men hadde ikke hull for det. Nå prøver jeg å gå én gang i året iallefall. Er bare så ubehagelig.![]()
Ja, det er veldig kjedelig. Gjør du det én gang til dagen? To?Wow 7 år ja!
Jeg har aldri hatt hull, selv ikke etter regulering i tre gode årMen får en del tannstein mellom tenna, så går noen km tanntråd her. Gud det er det kjedeligste jeg gjør altså!!
De melketenna dine altså! De er magiske tror jeg og vil holde munnen din ung 4evah!Ja, det er veldig kjedelig. Gjør du det én gang til dagen? To?
Jeg gjør det kanskje en gang i uka.
Har bittelitt tannsten, men veldig lite. Tannlegen pleier alltid rose meg over hvor flink jeg er til å bruke tanntråd og pusse tennene. Må visst være det siden jeg har de to melketennene enda.![]()
Jepp, har funnet ungdomskilden!De melketenna dine altså! De er magiske tror jeg og vil holde munnen din ung 4evah!
En gang om dagen, altså kvelden. Men har også tanntråd og tannbørste etc i den låsbare skuffen i skrivebordet på jobb. Ofte varmmat i kantina og kan ikke fordra å ha sånn middagsånde etter lunsj! Haha!
Konstant siklesprut-flekker på speilet her, stort sett hovedgrunnen til at vi måtte ha vaskehjelpJepp, har funnet ungdomskilden!![]()
Haha, så flink du er! Jeg må ha sånn tanntråd-stang, har aldri fått det til med sånn rull. Setter seg bare fast, så må jeg rive og slite for å få de løs. Sikkel over alt!
Ja, de hodene burde faktisk stått ved siden av tyggisen i butikken, så hadde man hatt sjans til å huske dem. :OKonstant siklesprut-flekker på speilet her, stort sett hovedgrunnen til at vi måtte ha vaskehjelp![]()
Neida, jeg har skills! Flosser til jeg ikke har blod igjen i fingertuppa! Har forøvrig en sånn stang ting, men glemmer heeeele tiden kjøpe nye "hoder"![]()
Ja! Bytte plass med Troika'en i kassa. DA hadde jeg fått de med meg hjem. På den annen side bytter jeg ikke hodene med Troika. Uff. Får heller få blå fingre på kvelden.Ja, de hodene burde faktisk stått ved siden av tyggisen i butikken, så hadde man hatt sjans til å huske dem. :O
Er jo en kunst da. Kanskje jeg rett og slett må trene!Ja! Bytte plass med Troika'en i kassa. DA hadde jeg fått de med meg hjem. På den annen side bytter jeg ikke hodene med Troika. Uff. Får heller få blå fingre på kvelden.
Har du to melketenner enda? HeheMå visst være det siden jeg har de to melketennene enda.![]()
Ja, to jeksler i underkjeven.Har du to melketenner enda? Hehe
Pusser manuelt med Solidox hvite tenner. Bruker tanntråd på kvelden![]()
Hehe første jeg har hørt om som har igjen to melketennerJa, to jeksler i underkjeven.har ikke voksentenner under.
de to visdomstennene nede er også ikke eksisterende. Gjør ingenting!
![]()
Er nok ikke helt vanlig, nei. Og de få som mangler voksentenner pleier å miste melketennene i løpet av ungdomsårene. Eller trekke dem. Men mine var så fine at de ville ikke gjøre noe. Aldri hatt hull i dem heller, så.Hehe første jeg har hørt om som har igjen to melketennerer ikke de ganske små?
Jeg mangler én visdomstann. Ingenting der inne![]()