Tanngnissing

Smatte

Glad i forumet
Er det nokon som har erfaring med tanngnissing hos barn? Guttungen min gnisser så sinnsjukt om natta etter kraftige hostebyger. Høyrer det heilt inn til vårt soverom, og romma ligg ikkje vegg i vegg for å seie det slik. Han gnisser litt svakt innimellom også, men er heilt grusomt på det verste. Skjer gjennom marg og bein. Eg har kontakta tannlegen og spurt om råd, men dei kan ikkje gjera noko, seier dei. Er jo "berre" mjølketennene, men likevel. Gamal vane er vond å vende. Tenker at det vil påverke nye tenner når dei kjem. Er litt tidleg med tannskinne, tenker eg. Tannlegen meinte ho ikkje kunne sjå gnisseskadar, men EG klarar sjå det. Og det allereie for fire månader sidan!

Min eldste har gnisser tenner i perioder, nå er han 3,5 og det er lenge siden sist. Høres helt forferdelig ut, men virker ikke som om det har gjort noen skade her. Tipper han sluttet for ca ett år siden og begynte da han fikk tenner. En av mine fettere gjorde også dette som barn, men aldri etter skolealder :) for begge jeg kjenner har det gått over helt av seg selv :)

Min eldste har gnisser tenner i perioder, nå er han 3,5 og det er lenge siden sist. Høres helt forferdelig ut, men virker ikke som om det har gjort noen skade her. Tipper han sluttet for ca ett år siden og begynte da han fikk tenner. En av mine fettere gjorde også dette som barn, men aldri etter skolealder :) for begge jeg kjenner har det gått over helt av seg selv :)
Ah. Håper det gir seg med min også. Fare for at det ikkje gjer det. Det ligg i slekta med livsvarig tanngnissing.. :sorry::inpain:

5.5 åringen gjør det og gjort det så lenge det har vært mulig. Ingen skader og ingenting å gjøre med det. De gjør ikke noe før det er bevis for skader og da med skinne så de må sove med munnen i en stilling hele natten. De her hadde da erfart at mange barn ikke sov.

Back
Topp