Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det helt ekstremt! Opptil 15 bæsjebleier i døgnet med løs og sur avføring. Det holdt på i 3 uker, før tanna endelig kom. Så ja, det er nok tannbæsj ;p
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, jeg var virkelig bekymra. Mistenkte allergi, men legen avfeide meg med at deg bare var noe forbigående. . Jenta fikk jo væskende sår i rumpa av all den sure bæsjen Heldigvis ga det seg så fort tanna var ute. Merket ingen ting når tann nr 2 kom. Håper det går fint med de neste også!Såpass
Her var det ingen forskjell på bæsjen faktisk,verken lukt eller mengde
Ja, jeg var virkelig bekymra. Mistenkte allergi, men legen avfeide meg med at deg bare var noe forbigående. . Jenta fikk jo væskende sår i rumpa av all den sure bæsjen Heldigvis ga det seg så fort tanna var ute. Merket ingen ting når tann nr 2 kom. Håper det går fint med de neste også!
Syntes det var veldig rart at en tann kunne forårsake så mye ubehag. . Opplevde aldri noe slikt med storesøstra
Ja, det er nok store forskjeller fra barn til barn. Det du nevner er vel de vanligste tenker jeg Masse sikkel her også, og alt skal bites på! 2 tenner her også. Så nydelig med de to riskorna sineHuff da, væskende sår hørtes ikke særlig ut:/ Godt det gav seg med engang
Nei, ok...det varierer veldig virker det som. Her har det i hovedsak vært mer sikling, biting på ting og noe mer urolig. Han har 2 tenner nå
Ja, det er nok store forskjeller fra barn til barn. Det du nevner er vel de vanligste tenker jeg Masse sikkel her også, og alt skal bites på! 2 tenner her også. Så nydelig med de to riskorna sine
Det er så spennende! Jeg kjenner etter hver dag Aner ikke hvor lang tid det pleier å ta før de kommer. Husker så lite av det fra sistJa, det er fantastisk med de riskorna Mon tro når det titter frem riskorn oppe også
Det er så spennende! Jeg kjenner etter hver dag Aner ikke hvor lang tid det pleier å ta før de kommer. Husker så lite av det fra sist