Tannfrembrudd...(samme som på august 05)

MajasMamma

Andre møte med forumet
Den siste uka har minien oppført seg som en helt annen baby; hun er grinete, utålmodig, ja, rett og slett en skikkelig pøbel!!Og hun som vanligvis er en solstråle, blid og fornøyd, snill og rolig....Jeg blir jo helt utslitt av dette...[:(] Hun har hatt litt feber, og virker som om hun klør fryktelig i munnen. I tillegg har hun faktisk litt "dårlig ånde". Regner med at det skyldes tenner som er på vei (hun har jo ikke fått en eneste en til tross for at hun er 9 måneder....). Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre for å lindre plagene hennes? Har lest et sted at de kan få en eller annen form for halsinfeksjon i forbindelse med tannfrembrudd, burde jeg oppsøke lege for å se på halsen hennes siden hun har forandret personlighet og helt tydelig ikke har det bra?

HJELP!!!!
 
det er akkurat i det tennene bryter igjennom skinnet som de blir dårlige..noen ganger kan det ta bare en natt eller flere netter med nattevåk og skrik og feber..
de kan også bli veldig dårlige og kaste opp og få diare og greier..
kjøp biteringer og legg disse i kjøleskapet slik at de blir kalle..det elsker barna mine...er deilig og kjølenes på gommene. og kjøpe detinox på apoteket hjelper også..
et lite tips til..kjøp tannbørste og litt tannkrem til den første tannen heter den og puss tennene..skal garantere at de vil like det.og det kan hjelpe til at skinnet sprekker og tenne kommer fortere igjennom..:)
 
Back
Topp