Tannfrembrudd og dårlig form

Tripp trapp tresko

Blir kjent med forumet
Lillegutt ble nylig 6 mnd og på søndag fikk han sin første tann. I hele går (mandag) har han hatt uvanlig mange bæsjebleier med helt grønn bæsj. Han er også survete og småvarm. Har ikke målt feber, men litt varmere enn han pleier. I natt har han hylt og skreket av smerte i tillegg til mange bæsjebleier. Det har virket som han har hatt magevondt og jeg måtte på et tidspunkt gi paracet. Kan alt dette skyldes tannfrembrudd? Er det ikke litt rart at det kommer rett etter at tanna har brutt gjennom? Han er bedre idag, men ikke helt 100% riktig enda...
 
Eg kave med akkurat det samme.. Dårlig apetitt, småvarm ligg på sånn 38,3-7 fikk tann nr 2 for 4 dager sia... Stress
 
Kan sikkert ha en sammenheng. Har du prøvd å smøre på sånn smertedempende man får kjøpt på apoteket?
Her har ikke lille fått noen tenner enda, men vi er godt i gang med å sutte på tannbørsten :)
Merker jeg har mye å glede meg til... Jippi
 
Han virker ikke til å verken klø eller ha vondt i munnen! Det er litt rart.. Men nå er formen bedre, bare grønne, løs bleier fortsatt! Blir noen fullskift i løpet av en dag
 
Back
Topp