Tannebisser

Futurah

Elsker forumet
Begynner deres små å få tenner? Tror det er noe på gang her...

Heldigvis ikke... Gruer meg til di kommer(ammer jeg)[8|]

Her er det masse sikkel om hun har henda i kjeften eller ikke og nede i tannkjøttet ser jeg tydelig noe som er på vei opp, så muligens derfor hun sutrer og klør også. Vi får se.

Her er det noe på gang, Emil gnager på alt han kommer over, i tillegg er han helt hvit nede i munn, å sikler massssee..

Her sikles det masse, og han sutter stadig vekk på hånda si. Men om det er tenner på vei vet jeg ikke [8|]

ORIGINAL: Orkidé

Hun har siklet og gnagd på hendene i flere uker allerede.. Så jeg tror kanskje det er noe på gang.

Sikler enormt....men ikke noe mer enn hun har gjort i snart to månder så jeg tror ikke det er noe på gang...

Her har nevene blitt putta i munnen i et par uker, og lille fingeren min er en ypperlig bitering. Og ja, det har dukket opp en "tupp" som er på tur ut. Han var jo bare 3mndr på mandag[8|]

ORIGINAL: Orkidé

Hun har siklet og gnagd på hendene i flere uker allerede.. Så jeg tror kanskje det er noe på gang.

nei her er det masse fingere i munnen HELE tiden.. men det er nok ikke tenner på gang..de små utforsker jo alt med munnen sin.
Førstemann fikk ikke tenner før han var 8 mnd..hehe.. blir spennende å se![:D]

Back
Topp