Tannebiss

Sorland

Forumet er livet
Da er første tannebiss på plass [:D].

Har nesten ventet på den såkalte tannbæsjen, men den kom aldri [8D]. Her ble han mer fast i magen, og ikke så veldig sutrete som jeg hadde trodd, men ikke lett å si når han er forkjøla samtidig og alt er galt, da sutrer han for alt. Håpte siklingen skulle avta litt, men den er heller blitt verre [&:]

Venter allerede utålmodig på neste tann [8|]

Gratulerer [:D] Nede?

Gratulerer med 1.tanna til Oliver[:)]
Er så stas når de begynner å ploppe fram!!
Venta også på forvarsel på at ting var i gjære,men den kom iløpet av natta[:)] Og dagen etter kom nr 2.....
Eneste var at hun ikke ville roe seg en par netter før,men tenkte ikke på at det var tenner da[8|]

Gratulerer[:)] Emma fikk heller ikke tannbæsj og ikke siklet hun. Men hun fikk to tenner rett etter hun var forkjøla, så tror forkjølelsen var pga tenner. Så kanksje derfor Oliver er forkjølet og.

ORIGINAL: eplemos

Gratulerer [:D] Nede?

Var nede ja.
Måtte få min mor å til å sjekke så jeg var helt sikker [;)]

ORIGINAL: linko

Gratulerer[:)] Emma fikk heller ikke tannbæsj og ikke siklet hun. Men hun fikk to tenner rett etter hun var forkjøla, så tror forkjølelsen var pga tenner. Så kanksje derfor Oliver er forkjølet og.

Kanskje det ja, har tenkt tanken selv.

Gratulerer!

Her var det heller ingen tannebæsj, men hun har vært utroolig survete! Skal helst sitte på armen hele dagen. Tre tenner på plass her nå, så regner med at den fjerde er rett rundt hjørnet nå...

Gratulerer med første tannebiss [:D] Her er det ikke kommet en eneste en enda... Men håper det ikke er så lenge til.. Syns hun har vært ekstra sutrete på natta i det siste...

Gratulerer med første tann på Oliver[:D]

Gratulerer med første tann! [:D] Men et lite spørsmål: hva er tannbæsj...? 

ORIGINAL: Volcano

Tannbæsj er grønnaktig avføring, gjerne litt løs (nesten som diare), avføringen er ofte slik når tenner er på vei.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Volcano

Tannbæsj er grønnaktig avføring, gjerne litt løs (nesten som diare), avføringen er ofte slik når tenner er på vei.

Ok.. Mulig at det er noe på gang hos minien her også da [:)]

Grattis med förste tann [:D]

Her er det tannbäsj og den såreste rumpa jeg noen gang har sett..
Så håper tanna kommer snart nå.. Her kommer det 2 nede omtrent likt ser det ut som[:D]

Back
Topp