Tannbleking

• Trådstarter Trådstarter MamsentilAne
  • Opprettet Opprettet
M

MamsentilAne

Guest
Jeg har lenge tenkt på å bleke tennene, og har sett litt rundt etter forskjellige typer.
Det finnes jo veldig mye å velge mellom, både til en "god" og en "dårlig" pris.
Mange annbefaler jo også tannlegen som beste alternativ.
Noen har som har erfaringer med tannbleking?
Gode/dårlige resultater?

ORIGINAL: Nøstemamsen

Sier bare ikke kjøp på nettet ! Det gjorde jeg - noen som sa det var lik bleking så tannlegene bruker, jadaa liksom!
Etset i tannkjøttet og funket ikke!

Ta deg heller råd til hos tannlegen du[;)]

Det er derfor jeg spør[:D]
For vil ikke gå i den fellen å bestille noe som skal være SÅ bra, men som bare er tull og kun har negative virkninger.

jeg testa en billig en på h&m.. men er 2 år si så aner jo ikke å den het[8|]
man pensla på no greier husker jeg.. og JA den funka[;)]
etter den tid har jeg vært gravid eller ammet, og da kunne man ikke bruke den typen iallefall.

Har fått sånn avstøpning og bleiking hjemme om natta....... det funka..
Men er ikke bare over EN natt da! Må bruke det hver natt ca 1 uke..... Er 4 år sia jeg gjorde det, og ville gjøre det igjen nå, men tannlegen mente jeg overhode ikke trengte det...[&:] sliter jo på tennene, så det er ikke lurt å gjøre det for ofte! Tror forresten det kosta ca 3000,-

mener eg så noe på tv om dette og de som selges i butikken og sånn de er blekemiddel i men mye mindre innhold enn den hos tannlegen derfor vil den kansje ikke funke eller kansje bare fjerne litt missfarging...
hos tannlege får du det skikkelig og de lager en sånn bøyle greie som de lager etter tennene så kan du i ettertid kjøpe såne små sprøyter hos tannlegen og ta det hjemme av og til..
det koster noen 1000 da men ville gjort det der om eg først skulle...

Back
Topp