Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 28 Jan 2014 #1 Noen som vet hvordan det er å bleke tenner mens man er preggy?
S Spent-mamma :) Elsker forumet Mailykke <3 28 Jan 2014 #3 Vet ikke, men du kan sikkert høre med tannlegen din. Ville ha forhørt meg før jeg prøvde, er jo ofte ganske kraftig kjemisk blanding involvert...
Vet ikke, men du kan sikkert høre med tannlegen din. Ville ha forhørt meg før jeg prøvde, er jo ofte ganske kraftig kjemisk blanding involvert...
Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 28 Jan 2014 #4 Tenkte finne no greier på nettet.. Begynner å få tvangstanker Hehe..
Vivv Elsker forumet 28 Jan 2014 #6 Jeg kan ikke bruke en tannkrem som gjør dette engsng. Tennene har mindre emalje og er mer utsatt når man er gravid
Jeg kan ikke bruke en tannkrem som gjør dette engsng. Tennene har mindre emalje og er mer utsatt når man er gravid
Moshi girl Elsker forumet Mailykke <3 28 Jan 2014 #7 Vil ikke tro at det er så "bra", siden gravides tenner er skjørere enn vanlig...men jeg vet ikke
Leilei24 Flørter med forumet 28 Jan 2014 #8 Tenkte kjøpe drn fra vitus apotek og ta det når han var kommet ut