Tannbleking

Juniglede

Glad i forumet
Tenkte jeg skulle kjøpe tannbleking, men så kommer det store spm;hvilken type????
Finnes jo maaaaaange forskjellige typer å velge mellom.[&o] Noen som har testa ut fastwhite?
 
Hvilke har dere evt prøvd, og hva er best???[:D][:D][:D]
 
 
Henger meg på den tråden her jeg! [:D]
Synes jeg hører om så mange som ikke får noen resultater av det de har prøvd,
så det hadde vært kjempe fint om noen her inne har noen erfaringer! [:)]
 
jepp, kom med erfaringene deres jenter!!!!
Lengter etter et pent smiiiil[:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: MiaC

hva koster det sånn ca å bleke tennene hos tannlegen?[8|]

 
Lurer jeg også![:)]
 
 
ORIGINAL: MiaC

hva koster det sånn ca å bleke tennene hos tannlegen?[8|]


Slenger meg med på denne og jeg! [;)]

Er det forresten noen som har noen erfaring med Ionic White- Tannblekning fra Tv-Shop? [8|]
 
Jeg lurer også på hvor mye det koster hos tannlege..
dyrt tipper jeg [:-]
 
Jeg har bleket tennene hos tannlegen, og det funket kjempebra!! Den første gangen man gjør det koster det litt, da man får støpt skinner man skal sove med, og disse koster litt. Tror jeg betalte ca kr 2000,- pr kjeve inkludert skinner og middel. Etter noen år så må man gjerne bleke på nytt igjen (pga te-drikking, cola, røyk for de som gjør det etc), men da har man jo skinnene og trenger bare kjøpe middelet, som jeg tror jeg betalte 400-450 kr for til en ny bleking.
 
Nå finnes det nok andre måter å bleke på, som gjøres hos tannlegen mens man er der, men disse vet jeg ingenting om.
 
Jeg ville IKKE prøvd TV-shop- eller  andre billig-varianter, jeg ville ikke stolt på at disse ikke kan skade tennene!!!!! Og ville heller ikke stolt på at de faktisk virker og ikke er bortkastede penger.
 
Jeg synes å huske at det koster rondt 2500-3000 kr, men jeg er ikke sikker. jeg va tenkt å gjer det med tannlegen men har ikke komt meg så langt enda. Det skulle ver ei belønning når jeg sluttet å røyke for 3 år siden. Men går det greit å gjør det når man er gravid??
 
Jeg har brukt Crest Whitening Strips - det funker kjempebra.

Kjenner ei som jobber som tanntekniker i Canada, hun sier at tannlegen/sjefen hennes mener at det er bortkastet å gå til tannlege for bleking, det er mye billigere å bare bruke Crest Whitening Strips, de gjør akkurat samme nytten, bare mye mye billigere [;)]

http://www.whitestrips.com/en_US/home.jsp
 
De kan for øvrig bestilles her:

http://cheapotc.com/documents/crest_premium_plus.html
 
Back
Topp