Tannbleking

Bump

opp! [:)]

Jeg kjøpte Crest ettellerannet på ebay.. Betalte vel 150 kroner (ink frakt), og det funket som bare fasan!! :)
Skal kjøpe en ny nå..

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg kjøpte Crest ettellerannet på ebay.. Betalte vel 150 kroner (ink frakt), og det funket som bare fasan!! :)
Skal kjøpe en ny nå..

Den tenkte eg å bestille også, men no har du hvertfall overbevist meg! :p

Hmmm...

Hørtes lovende ut! Og billig [:D]

Kanskje prøve det heller [:D]

ORIGINAL: vetlemeg

ORIGINAL: Cinnamon*

Skal kjøpe en ny nå..

Den tenkte eg å bestille også, men no har du hvertfall overbevist meg! :p

Ja, kjære vene.. Den kan jeg LETT anbefale!! :)
Jeg røyka mens jeg gjorde det, og jeg fikk hvite tenner likevel..!! :)

Iset ikke heller, men det er visst veldig individuelt..

ORIGINAL: Tøsa^^

Crest hva? Sånne whiteningstrips?

Ja!
De er i en blå boks med sølvskrift.. Ikke de nyeste, eller de funker sikkert kjempebra de også, men de som kom før den.. Premium eller noe kanskje..?!

De var hvertfall veldig billige. De som ligger mange av nå koster jo nærmere 50 dollar, og det er langt mer enn jeg betalte.

http://cgi.ebay.com/CREST-3D-18-GENTLE-ROUTINE-WHITESTRIPS-WHITENING-STRIPS-/190510726707?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c5b52fe33

Dette?

ORIGINAL: Jonahha

Og dette stoler dere på jenter? Helt blindt?

Uff ja, er så redd sånn[&:] Trodde det kunne skade tennene om man kjøpte sånn hjemmebleking jeg[:-]

ORIGINAL: Agurken

Er så redd for ising jeg. Så ingen som har fått det??
Send link på ebay da

Jeg holdt på å ødelegge tennene mine da jeg brukte crest whitestrips.
3. dagen jeg brukte det, iste det noe jævlig i tennene i tillegg til at jeg fikk sinnsykt skallebank da jeg hadde tatt på stripsa.. Etter det hadde jeg problemer med ising i tennene et års tid etterpå.
Aldri mer crest her i allefall! [:'(]

Back
Topp