Sweetdarling
Forelsket i forumet
Fra i morra skal jeg begynne å spare penger til tannbleking!! Har noe gjort det? Hvor mye kostet det? Og hvordan foregår alt det? Blir det hvite tenner på meg med engang? Hihi gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bleket hos tannlegen på en måte, tannlegen laget skinner å sove med (avtrykk av tennene) så fikk jeg blekemiddel med meg hjem, var hvite tenner etter ca en uke, da hadde jeg en tube igjen jeg kunne bruke, som jeg valgte å ikke bruke fordi jeg ønsket et naturlig resultat, og mente tennene var hvite nok. Dette var for ca et år siden, og jeg betalte vel ca 2000 kr tror jeg, det var for tannsjekk (tennene måtte være friske), avtrykk, skinner og to tuber/sprøyter med blekemiddel.Leelu skrev:
Littledarling skrev:
Jeg bleket hos tannlegen på en måte, tannlegen laget skinner å sove med (avtrykk av tennene) så fikk jeg blekemiddel med meg hjem, var hvite tenner etter ca en uke, da hadde jeg en tube igjen jeg kunne bruke, som jeg valgte å ikke bruke fordi jeg ønsket et naturlig resultat, og mente tennene var hvite nok. Dette var for ca et år siden, og jeg betalte vel ca 2000 kr tror jeg, det var for tannsjekk (tennene måtte være friske), avtrykk, skinner og to tuber/sprøyter med blekemiddel.Leelu skrev:
2000 er ikke så ille da, er tenna dine like hvite etter 1 år?
OK, jeg har tenkt å slutte å røyke etter jeg har gjort det også er jeg ikke så glad i kaffe men te kan jeg vel drikke fra en sugerør?=)) Men du merka ingen forandring på tenner? Ikke ising eller noe sånt?Littledarling skrev: