Tann?

Suverina

Gift med forumet
Er det noen som begynner å få den første tann eller?

Nå i de siste dagene ser jeg tydelig at det kommer en tann nede til venstre til Aleksander.
Han har begynt mer og mer å stappe handen inn i munnen og sikler mye mer.[:-] Virker som han bruker handen sin til å "klø" der tannen kommer til å dukke opp. [8|]
Men jeg kjenner veldig godt at det er en tann der som kommer til å sprekke ut av tannkjøttet om ikke så alt for lenge.. Men det kan vel ta en stund før den kommer opp?

skjer noe hos sigurd ogå:) spennende å se når den kommer ut

Den siste uka har også Elias begynt og sikle veldig og spiser veldig på hånda si,,men prøvde og kjenne etter men kjente ingenting enda. Kansje kommer den snart[8|] Spennende nå de vokser fort og du ser fremgangen[:D] Snart er de små bebiene våre blitt store[;)]

Har hørt at man kan vente en tann ca 2 mnd etter at man har begynt å sikle, men vet ikke om det stemmer. Altså, 2 mnd etter at man viser tegn til at det skal komme tenner.[:)][:)][:)]

Hvis de lider under teething kan dere kjøpte et middel på apoteket. Det skal hjelpe mot kløingen. Mener det heter Dentolax eller noe sånt... Usikker på navnet, men det er en liten brun flaske.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Dentolax
ORIGINAL: Tante Sofie

Har hørt at man kan vente en tann ca 2 mnd etter at man har begynt å sikle, men vet ikke om det stemmer. Altså, 2 mnd etter at man viser tegn til at det skal komme tenner.[:)][:)][:)]

Hvis de lider under teething kan dere kjøpte et middel på apoteket. Det skal hjelpe mot kløingen. Mener det heter Dentolax eller noe sånt... Usikker på navnet, men det er en liten brun flaske.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Lurer på om det er Dentonox den heter jeg?? Jeg brukte den selv når visdomstenna var på vei opp

Ser ikke ut til at det er noen tenner på vei hær nei, men han sikler veeeldi mye og stapper omtrent hele hånden inn i munnen[:D]

Ser ikke ut til at det er noen tenner på vei hær nei, men han sikler veeeldi mye og stapper omtrent hele hånden inn i munnen

her åsså....[:D]

Back
Topp