Tankespinn og bekymringer

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Æsj, hjelper sikkert lite å skrive ned. Og i verste fall "smitter" jeg noen av dere andre. Men jeg er altså bekymret. Jeg er redd for at når IKM kommer så skal tanta komme. Sikkert derfor jeg har tatt fire tester på to dager. Redd for at strekene skal forsvinne.. Gleder meg sånn til det har gått noen uker. Kanskje bekymringene går litt over da?

Æsj, hjelper sikkert lite å skrive ned. Og i verste fall "smitter" jeg noen av dere andre. Men jeg er altså bekymret. Jeg er redd for at når IKM kommer så skal tanta komme. Sikkert derfor jeg har tatt fire tester på to dager. Redd for at strekene skal forsvinne.. Gleder meg sånn til det har gått noen uker. Kanskje bekymringene går litt over da?
De forsvinner snart kjære deg :) det har nok ikke bare gått riktig opp for deg at du venter en liten en enda og derfor må man lissom sjekke disse strekene om og om igjen da vettu :)

Det er normalt å føle det sånn :) Jeg tok 5 tester og ikke engang da klarte jeg å tro på det. Ikke før ultralyd klarte jeg å snu tankegangen :)

Håper du klarer å senke skuldrene, og la gleden synke inn.. Gratulerer med 2 streker:)

Jeg håper dere har rett. Takk for trøstende ord. :) Har vært gravid en gang tidligere og mistet da i starten av uke 4. Så ikke lenge til jeg har nådd den milepælen, er 3+6 i dag.

Jeg var også bekymret for det siden jeg testet så lenge før. Var bare 3+2 når jeg begynte å se en svaaak strek. Har tatt tester omtrent hver dag. I dag er jeg 4+2 så det har gått bra hittil :) Og jeg kjenner jeg blir mindre bekymra for hver dag som går. Det går bra med deg også, kanskje det bare ikke har gått helt opp for oss ennå ;)

Forrige svangerskap svei jeg av hvertfalll 20 tester av samme årsak som deg. Daallevar positive og jeg ikke haddenoen symptomer var jeg sikker på at jeg var innbilt svanger :p det gikk heldigvis over ett ul i uke 10 :)

Pp1 Aug 2013

Jeg hadde festeblødning (noe jeg også hadde sist graviditet). Vanskelig å huske hvor mye jeg blødde da, og var litt redd for at jeg ikke skulle slutte å blø, og at det skulle gå over i mens. Det har heldigvis slutta å blø nå :-) Har sterkere streker nå :-)

Jeg var også bekymret for det siden jeg testet så lenge før. Var bare 3+2 når jeg begynte å se en svaaak strek. Har tatt tester omtrent hver dag. I dag er jeg 4+2 så det har gått bra hittil :) Og jeg kjenner jeg blir mindre bekymra for hver dag som går. Det går bra med deg også, kanskje det bare ikke har gått helt opp for oss ennå ;)

Min første positiv var 8 dpo (jeg tester etter el). Men nå er jeg 10 dpo og spira viste seg med bittelitt sterkere strek igjen i dag. Håååper den sitter godt!

Appen <3

Er alltid litt bekymring fra starten. Men etterhvert som dagene går, forsvinner bekymringa mer og mer:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tipper jeg er mye mer bekymret enn deg... har tatt 8 tester siden onsdag her, og klarer enda ikke helt å tro det, og tror jeg skal blø hver gang jeg er på do...livredd, men har jo en vond bakgrunn og da...
jeg skal ta blodprøver i neste uke for å se om det er stigning, forhåpentligvis så roer deg med litt ned...
tidlig ultra 22 okt skal jeg og ha...

Tror det er ganske vanlig, jeg er også litt sånn. Vi får bare glede oss over hver dag som går og krysse fingerne for at det går bra. Det jeg synes er så kjedelig med det er at dagene går såå sakte når det er såpass tidlig.

Jeg har IKM i morgen eller søndag, kjenner jeg skal være mer rolig på mandag. :) I morgen skal jeg svi av en digital med ukeindikator. Men er egentlig mer spent på disse med streker, for jeg vil så gjerne se at strekene blir sterkere. :)

Back
Topp