mariolau
Forelsket i forumet
hei tenkte jeg skulle dele mine tanker og følelser ang mitt svangerskap. jeg er en jente på 22 år er gravid med baby nr 2:) men er livredd hele tiden, tenker mye på at ting er galt, siden jeg ikke har kjent liv, er i uke 15+6 i dag. tror den store grunnen til dette er sist svangerskap hadde jeg help syndrom og var ekstremt dårlig, men gutten min var helt frisk og rask hele veien. men jeg hadde så mye angst for å miste å av å dø selv oppi den settingen vi var i da, skjenner angsten er her og presser seg på. jeg får oppfølging denne gangen, så føler meg jo tryggere enn sist. det er bare noen dager man tenker så mye å det er vanskelig å bære alt alene på en måte, jeg vil bare ha en frisk baby og være frisk selv.
håper dere ikke synes jeg høres helt gal ut, tror det blir lettere hvis alt ser bra ut på ul. blir jo mere redd når man leser om de som har mistet osv, for fakta er jo at det kan skje. huff ble mye nå, men takk for at jeg fikk tømme meg,hehe:) ul 17 feb kom kom fort:)
håper dere ikke synes jeg høres helt gal ut, tror det blir lettere hvis alt ser bra ut på ul. blir jo mere redd når man leser om de som har mistet osv, for fakta er jo at det kan skje. huff ble mye nå, men takk for at jeg fikk tømme meg,hehe:) ul 17 feb kom kom fort:)