Tanker

Hei kjære Jannicke...

Du er en utrolig sterk jente, og jeg må si at det er godt å se støtten du har i din far som også kommer hit inn å skriver. Han har jo også sin smerte etter å ha mistet sitt barnebarn og å se sin datter oppleve noe sånt må være helt forferdelig!

Hadde jeg hatt ordene som kunne ta bort smerten så skulle jeg gitt dem til deg, men jeg får heller gi deg en klem og sende mine tanker til dere.

Du er sterk, Jannicke! Godt å høre..
Er det dager da du ikke føler deg så sterk, så vit at mange ber for deg og familien din, og om du trenger noen å snakke med, så er vi her på BV her for deg[:)]

ORIGINAL: nettemor

Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal si..
Du virker som en utrolig sterk jente Jannicke, og jeg ønsker dere all lykke fremover og håper at dere klarer å komme dere igjennom dette..

Kjempefint at dere ikke har gitt opp, en dag vil dere få et barn[:)]

Tenker masse på dere hele tiden, og vit at du alltid kan komme inn hit å prate med oss, vi alle er her for deg.

Mange klemmer til deg og din familie[:)]

Denne signerer jeg! Det er så beundringsverdig av deg Jannicke!
Og til Arve. Syns på en måte det er veldig givende at du skriver innlegg her!

hei vennen godt og se deg her igjen flott at du deler med oss og jeg håper du får noe igjen for det! ta godt vare på deg selv og jeg håper dere får erfare gleden ved en ny graviditet så fort dere er klare igjen.. klem

utrolig trist og lese at noen skal oppleve noe såå forferdelig. Er så urettferdig!!
Finnes ingen trøstene ord når slikt skjer. Men skriv gjerne mer om du vil sitte ord på følelsene dine!
Håper alt går bra for dere videre.

Sitter med tårer i øynene, tenker på deg og familien din[:(]

Kjære Jannicke!

Skjønner godt at du synes det er tomt og stille hjemme, det er jo ikke sånn det skulle være på denne tiden. Det er så urettferdig at dere ikke fikk oppleve denne tiden sammen med Jan Arve! Godt å høre at dere ikke har gitt opp, og at dere ser framover mot neste forsøk. Håper det ikke blir så lenge til dere kan oppleve nattevåk, bleieskift og amming...

Fint å se at dere har familie som støtter opp...koselig å se pappa Arve her inne. Jeg synes du er utrolig tøff som deler tankene dine med oss. Vi tenker mye på deg, Geir, Jan Arve og resten av familien.

Varme tanker og klemmer fra Monica

er skikkelig tøft gjordt av deg å skrive her inne, er sikkert en sterk jente du... føler med deg i sorgen å håper du kommer deg gjennom disse triste deger å klarer å se litt lysere på livet om savnet alltid vil være der... stor klem fra meg

Gjør vondt å lese innlegget ditt...
fordi jeg kan bare ane hva slags smerte dere må føle, og det er antageligvis ikke halvparten en gang [:(].
Tenker masse på deg og jeg ser at ønsket om ett nytt barn bare er sterkere... Det gjør meg glad, vet det er mange som sier at dem aldri vil ha fler barn etter å ha opplevd noe sånt da dem er redde for at det skal skje igjen.
Godt å se hvor sterk du er og jeg er overbevisst og at du og mannen din kommer dere gjennom dette.

Og du ga meg en tankevekker også. Vi mennesker har lett for å klage over små ting som faktisk betyr veldig mye.
Kanskje på tide å slutte med det og heller glede seg over disse små tingene som vi faktisk bare får gjort noen få år og så er det over (bleieskift, amming, nattevåk og alt dette)
Hvert øyeblikk er dyrebart og det er viktig å ta vare på det man har!!

Det går ikke ant å forestille seg det dere har opplevd nå. Blir bare helt tom for ord. Dette er nok det mest forferdelige man kan oppleve. Håper at dere med tiden får det litt på avstand.

Mange varme klemmer.........

Du virker utrulig sterk, og modig, som deler tankane dine med oss!
Eg veit ikkje kva meir eg kan sei...men vil gjerne sende deg ein klem!

jeg vet ikke hva jeg skal skrive jannicke,dette var helt forfærdelig og høre. sender deg mange varme tanker og klemmer.

ORIGINAL: mayb31

Hei kjære Jannicke...

Du er en utrolig sterk jente, og jeg må si at det er godt å se støtten du har i din far som også kommer hit inn å skriver. Han har jo også sin smerte etter å ha mistet sitt barnebarn og å se sin datter oppleve noe sånt må være helt forferdelig!

Hadde jeg hatt ordene som kunne ta bort smerten så skulle jeg gitt dem til deg, men jeg får heller gi deg en klem og sende mine tanker til dere.

Signerer denne, syns det var veldig godt skrevet [:)]

Jeg har ingen ord som kan gjøre tapet av deres umistelige sønn noe mindre. At vi er her og deler deres sorg og smerter kan vel knapt nok dempe den. Håper allikevel at dere med tiden vil kunne kjempe dere gjennom det vonde, og gå styrket sammen ut av det. Vi vil fremdeles være her. Vi tenker på dere, og vi gråter med dere

Synes det er vanskelig å vite hva jeg skal si..
Du virker som en utrolig sterk jente Jannicke, og jeg ønsker dere all lykke fremover og håper at dere klarer å komme dere igjennom dette..

Kjempefint at dere ikke har gitt opp, en dag vil dere få et barn

Tenker masse på dere hele tiden, og vit at du alltid kan komme inn hit å prate med oss, vi alle er her for deg.

Mange klemmer til deg og din familie

ps. har felt mange tårer for deg og dine siden første innlegget ble lagt inn...

klem lena

Back
Topp