Tanker rundt graviditeten

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva var det første dere tenkte og gjorde rett etter positiv test?

Selv hadde jeg nettopp fått ny dose med strimler i posten, og måtte bare springe på badet med en gang, selvom det ikke var morgenurin. Skulle så ønske sambo var hjemme, ville dele gleden med han, med en gang, (men greide å holde meg til han kom hjem) Rett etterpå kom min gravide venninne på besøk, gjorde ikke annet enn å smile lurt hele tida:)

Jeg kjenTe smerter nedentil som var mistenkelig like noen jeg hadde opplevd i tidligere svangerskap. Så like at jeg sporenstreks kjøpte test og testet på kvelden etter at ungene var i seng. Mannen var ikke hjemme enda, men ikke langt unna. Ba han komme rett inn på soverommet. Viste han testen, svaret han kom med var "Jeg visste det! Så rar som du har vært den siste uka kunne jo ikke være noe annet" Han hadde rett, hehe ;)

Jeg skulle i barnehagen med guttungen og tenkte at jeg kunne jo ta en test for gøy siden det var rundt IKM tid. Og jeg hadde vært mye trøtt i det siste, som var noe jeg virkelig var sist også.
Så jeg tok en test og la den fra meg og tok opp en bleie til guttungen og fikk se en skyggestrekk i et skråblikk på testen og da ble jeg bare stiv og stod der å så på den blinaterkere og sterkere, så la fra meg bleia og tok to nye tester og alle tre viste gravid, så hoppet inn i senga og vekte gubben som bare gryntet jo hverse god !!!! Men når han våknet senere var han veldig blid og vært i supert humør siden og gleder seg masse :)

Testet den helgen jeg trodde jeg skulle få mensen, men så bare en skyggestrek. Har opplevd å få falsk positiv test tidligere, så trakk bare på skuldrene av det. Men ei venninne av meg fikk meg til å kjøpe en ny test når mandagen kom, og den var sterkere, men fremdeles svak. Kjøpte en tredje test, som jeg tok onsdagen, og den var positiv! Woohoo :D
Turte ikke slippe jubelen løs, ettersom vi mistet i vinter, men nå har jeg virkelig troa!

Back
Topp