Tanker rundt fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Kan være godt å ha noen til tale din sak der ja! Husker jordmor sa at en kun skal presse i en time, da skal lege vurdere situasjonen. Men det betyr oftere sugekopp/tang enn ks tror jeg. Lykke til uansett!
Takk, det er jo lenge til - men hvorfor ikke begynne å bli paranoid allerede nå?! Sukk [emoji85][emoji28]

Hvis det ikke var fordi fokuset på å få redusert antall keisersnitt bekymrer meg er det No Way In He** jeg ville hatt med min mor i tillegg til mannen min [emoji23]

Jeg presset i 20 min med første og leste at det var vanlig at pressriene ofte er halvparten av tiden neste gang før babyen er ute. Men jeg syntes ikke å huske det tok 20 min eller at det gjorde vondt. Bortsett fra akkurat når hodet/m armen til babyen kom igjennom da [emoji28]

Her er mannen med og mamna er hjemme som barnevakt[emoji7] kunne ikkje tenke meg noe annet [emoji7] så mamma og datter er første som skal få komme og hilse på etterpå[emoji4]

Her blir det bare mannen som skal være med[emoji173][emoji173] Hvis det drøyer veldig osv så kan det hende lillesøsteren min stikker innom og hilser på siden hun jobber på barneavdelingen som er i etasjen under føden[emoji4]

Mannen skal være med... og guttene er de første som får se så fort lille gull er ute. :)

Jeg tenker "hjeeelp", så skyver jeg det unna:p

Fint å høre det er andre som føler som meg.. var redd det bare var jeg som var supersær [emoji12]

Hehe, ja jeg ble nok sett på som litt sær av enkelte i venneflokken.
Mamma kom på besøk da jeg fikk nr.2, men det var fordi hun passet storesøsteren da. Og jeg synes at hvertfall storesøster skulle få lov til å hilse på lillesøsteren sin på sykehuset. Jeg fødte mandag kveld og de kom på besøk en liten time på onsdag. Tirsdag var jeg ikke oppegående pga blodmangel (måtte tilslutt få blodoverføring), så glad jeg hadde vært streng på forhånd.
Storesøstrene skal nok få komme på besøk denne gangen også dersom formen er god, men jeg tror faktisk det blir nok. Jeg blir så voldsomt emosjonell også så jeg tror ikke jeg takler flere i starten

Mannen min❤ om han ikke rekker fødselen så vil jeg ha med mamma.

Back
Topp