Tanker om ting. Ul osv.

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
fikk brev i posten i dag om at jeg har UL 22.04. ååå det er så lenge til! så nå håper jeg at jobben ringer snart så jeg får starta å jobbe igjen, for jeg går på veggen snart!!! ikke kjenner jeg noen i dalen her jeg bor. typen jobber hele dagen, så får han dra å skru bil. er ikke alltid jeg gidder å være med på det. veldig sjeldent nå for han vet aldri hvor lenge han blir borte. så da ender det med at jeg må kjøpe ferdig mat ute, som burger el noe for blir sulten hele tiden :P å jeg må vist planlegge bedre for tiden..

er 9+3 i dag =) merker ikke så mye til symptomer mere da. litt trøtt fortsatt. magen har løst seg opp så er ikke forstoppa mere. er varm hele tiden da. og drømmer mer enn jeg pleier
merkelige, rare drømmer..
ene natta drømte jeg at vi var en gjeng som søkte tilflukt i en villa. han som bodde der hadde blitt satt i fengsel eller noe. vi gikk rundt å kikket på bilder og fant sølv mynter som vi tok med oss. det stod tre stoler i en stue, med tepper over seg. under teppene lå det døde gravide jenter. å de som så dem sa: denne er også gravid. merkelig. så ut som en russisk familie pga klær og sånn.
det var skikkelig ekkel drøm... å den sitter så hardt! jeg pleier aldri å huske hva jeg drømmer, så dette var uvant. vet ikke om jeg vil bli vant til dette :P liker ikke hormonene, liker ikke symptomene mine.

her en dag så satt jeg i sofaen, så nøys jeg, å det rykka til i nedre del av magen å det gjorde skikkelig vondt! kjentes ut som noen knivstakk meg ( bare for å forklare smerten ) å den satt i ca 5- 10 min før det ble borte, skikkelig merkelig. dette er uvant for meg som aldri har huset en liten spire før <3 men blir godt å komme i arbeid igjen snart så jeg slipper å sitte å tenke på dette 24/7. for jeg går på veggen snart :/

Den smerten når man nyser er visst vanlig. Livmoren strekker seg og vokser. Forferdelig vondt når man nyser..,

Haha.. Godt det ikke bare er jeg som drømmer så mye merkelig om dagen. Drømmer såååå utrolig mye!!
Blir sprø.. :laughing025

Jeg skal på UL 24.april. Høres ut som en evighet til!
Mye strekking og stikking i magen her også om dagen. Merkelig følelse, men fint å kjenne at det skjer noe :)
håper de ringer deg fra jobben snart, eller at du finner på noe annet som får dagene til å gå. Mange steder fins det fks turgrupper hvor en kan møte opp uten å kjenne noen siden det høres ut som du er ny på stedet du bor?

er ny innflytta i en liten dal så kjenner ingen her, og ser ikke så mange ute på dagtid her heller :/ dette er et sted alle kjenner alle fra barndommen av, så er vanskelig å skli inn i noen venne gjenger hehe. men ordner seg nok etter hvert håper jeg =)

jeg har lært meg å bøye meg framover når jeg kjenner nysen er på vei, for da gjør det minst vondt :P
å de drømmene gir seg ikke! er tredje natta på rad jeg våkner å husker livlige drømmer. er helt sprøtt! så advarte typen om at han må ikke lure hvis jeg snakker om mye rart i søvne :P hørt at mange får skikkelig Heavy sex drømmer også, så advarte han mot det i samme slengen haha!

Ikke lett å skaffe nettverk på nye steder! Har hørt mange som sier det hjelper å få barn hvertfall :) Lykke til!

Back
Topp