Mannehanne
Forelsket i forumet
Det er faktisk en litt spesiell følelse å vite at jeg aldri mer skal ta en eggløsningssprøyte. Siste dusj Synarela er tatt og så gjenstår det å se hvor mange egg det blir, om de befruktes og om noen deler seg riktig. Nå som jeg føler meg nokså utlært i det her, skal jeg aldri mer tenke på det. 5 måneder av det siste året, har jeg gått på spray og 5 ganger vært gjennom hormonkur på 450 IE i 10 dager, 5 uttak og foreløpig 2 innsett, men håper å få være med på det tredje på onsdag. Etter som vi var så heldige å få ei jente i 2012 etter ICSI-forsøk, er det bare bonus om vi er så heldige å få et barn til, men vi har alltid ønsket oss minst to barn og da vi fikk henne, tenkte jeg hele tiden at jeg skulle gjennom en fødsel til, amme en gang til og ha baby en gang til så jeg ble på en måte ikke helt ferdig med det. Alle klær er pakket bort og et rom har blitt brukt til lager for sprinkelseng, stellebord og sånt som vi ikke vet helt om vi trenger mer og det blir godt å få en avklaring slik at vi kan rydde opp, selge og gi bort ting. Vi ønsker selvsagt mer enn noe annet å få et barn til, men om det ikke går, er vi glade for å ha prøvd alt vi kan og kunne gå videre uten å lure mer på om det kommer til å skje, når og hvordan vi skal planlegge neste ferie i forhold til forsøk o.l. Kanskje vi velger å bli fosterforeldre etterhvert. Vi har mye å gi og det føles riktig å ta seg et barn som allerede er født og trenger litt ekstra og på den måten vil jenta vår også få et søsken selv om det ikke er biologisk. Bare noen tanker fra meg her jeg sitter og tenker litt og har to spennende uker foran meg. Ønsker dere alle lykke til videre i prosessen!!