Har dere begynt å tenke på navn til babyen(e) ?
Skal vi liste opp våre topp favoritter?
Kan jo være fin inspirasjon

Mine jentefavoritter for øyeblikket:
Maud
Linnea
Noelle
Martine
Mathilde
Hedda
Filippa
Gutt:
William
Olav
Aksel
Sebastian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Synes forresten det er utrolig mye vanskeligere å finne guttenavn enn jentenavnLov å håpe på en 3. jente kun på bakgrunn av det?
![]()
Åh, likte alle disse!
Åse
Åshild
Valborg
Marie
Astrid
Johan
Trygve
Sigve
Håkon
Peder
Erlend
Haha, ble det gutt?Slik hadde jeg det med mini, så var sikker på han var gutt siden jeg ikke fant noen guttenavn![]()
Haha, ble det gutt?![]()

Synes forresten det er utrolig mye vanskeligere å finne guttenavn enn jentenavnLov å håpe på en 3. jente kun på bakgrunn av det?
![]()
, mens jentenavn har vi 3-4 som begge liker godt...Hehe, det ordner seg somregel!Ble gutt, og han fikk navn rett etter han var født
Har ikke noe formening enda hva disse er, men kan jo være en av hver (tvillinger)
Foreløpig har jeg 2 jentenavn på listen (flere av navnene jeg hadde på listen før mini ble født passer ikke lenger)
Mange fine navn på lista di da!Helt enig i at det er vanskeligere med guttenavn. Jeg har kanskje bare 2-3 guttenavn jeg kunne tenke meg og sambo liker ingen av de, mens jentenavn har vi 3-4 som begge liker godt...
Jentenavn:
- Ellinor (litt i tvil fordi det er litt for likt et av det vi har i dag)
- Lucie
- Malin
- Alma
Guttenavn:
- James (Jamie til hverdags)
- Nicholas
Mange fine navn på lista di da!![]()