Tanker om kjønn

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Har dere noen formening om hva som gjemmer seg i magene deres? Jente eller gutt, eller kanskje begge deler? :dummy::dummy1: Del deres tanker, jeg er nysgjerrig!

Da jeg var gravid første gang var jeg i starten helt sikker på at det var jente (mulig også litt ønsketenkning, men uansett). Uka før vi skulle på oul drømte jeg hver eneste natt at jeg fødte en nydelig liten gutt. Det var akkurat som at kroppen prøvde å fortelle meg at jeg tok feil, og at det var like stas å få gutt :Heartblue Drømmene mine ombestemte meg og jeg var nå helt sikker på at det var gutt. Dro på oul - og det var en gutt! Følte meg plutselig sanndrømt :laughing002

Foreløpig denne gangen har jeg igjen jentefølelse, selvom jeg så for meg en gutt til før jeg ble gravid :rolleyes: Mye av grunnen til at jeg tror det er jente er fordi jeg ikke har halsbrann i det hele tatt nå, som jeg hadde hele veien med gutten :p Spennende! Skal ikke vite kjønn før oul denne gangen heller.
 
Jeg har en veldig sterk følelse på at det er en liten gutt inni her :Heartblue
Selv håper vi egentlig litt på en jente, men får bare se på oul eller om de klarer å se noe på tul. Har tul 21 oktober. Er da i uke 13 :Heartred
 
Jeg har en veldig sterk følelse på at det er en liten gutt inni her :Heartblue
Selv håper vi egentlig litt på en jente, men får bare se på oul eller om de klarer å se noe på tul. Har tul 21 oktober. Er da i uke 13 :Heartred

Spennende!
Jeg skal på tul når jeg er 12+0, regner med det er for tidlig å se da. De sa ihvertfall det da jeg var der i uke 12 sist gang. Men noen er sikkert flinkere til å se det enn andre :happy:
 
Jeg har lyst på en gutt også, har jente fra før. Men jeg er ganske sikker på at det er ei jente til :)
 
Jeg håper jente siden jeg har gutt fra før. Jeg har foreløpig ikke samme symptomer som sist gang, så gjenstår å se. Men jeg tror det er en gutt til
 
tror og håper på en liten jente :Heartred gifteringtesten og kinesisk fødselskalender mener jente, har også flere «symptomer» på jente :wav blir selvfølgelig veldig glad om det gjemmer seg en gutt, så lenge babyen er frisk:Heartred
 
Føler der er en jente, har begge deler fra før, så spiller egentlig ingen rolle :)
 
tror og håper på en liten jente :Heartred gifteringtesten og kinesisk fødselskalender mener jente, har også flere «symptomer» på jente :wav blir selvfølgelig veldig glad om det gjemmer seg en gutt, så lenge babyen er frisk:Heartred

Den kinesiske viser jente på meg også. Men føler på meg at det er en gutt
 
Jeg har på en måte et lite ønske om jente, men absolutt alle de jeg allerede har delt nyheten med er overbevist om at jeg skal ha gutt. I følge sånne fødselskart skal jeg også ha gutt. Og i forhold til sånne «kjerringråd» så er det også gutt.... sååååå :confused005
 
Har en gutt ja. Testa ikke den med han heller :taunt014 (den smileyen ser litt feil ut men :laughing001)
 
Hvordan fungerer den da? Og må det være en giftering? :sorry:
du trer en ring på en tråd (eller hårstrå om du har langt hår) så holder du ringen over magen eller på undersiden av håndleddet. Ringen vil begynne å gå i bevegelser, enten frem og tilbake eller i runding. frem og tilbake betyr gutt, ring betyr jente :) Det blir ett lite opphold mellom barna, før den stopper helt opp.

Ikke så flink å forklare, gi gjerne beskjed dersom du ikke forstår :angelic:
 
du trer en ring på en tråd (eller hårstrå om du har langt hår) så holder du ringen over magen eller på undersiden av håndleddet. Ringen vil begynne å gå i bevegelser, enten frem og tilbake eller i runding. frem og tilbake betyr gutt, ring betyr jente :) Det blir ett lite opphold mellom barna, før den stopper helt opp.

Ikke så flink å forklare, gi gjerne beskjed dersom du ikke forstår :angelic:
Ok får teste ut dette i morgen eller noe å se :)
 
Jeg har på følelsen at det er en liten gutt :Heartblue
Har 4 nevøer og 1 niese på min side og 2 nevøer på samboer sin side, så er mye gutter i vår familie. Jeg har tre brødre og samboer har ei søster :D

Kinesisk fødselskalender og ringtesten sier jente da så vi får se :Heartpink:laughing002
 
Back
Topp