Tanker om jul?

Gammonbaby

Elsker forumet
Nå er det jo ikke sååå lenge til jula står for dør.

Jul betyr julebord, masse fet mat, julekaker, julegodteri, ja, dere forstår hva jeg mener...

Hva skal dere gjøre for å komme gjennom jula uten 5 kg ekstra på det andre siden av det nye året?

Jeg går jo på Ketolyse, Og har tenkt å  holde det gjennom jula. Får bare fråtse i bacon gull når de andre spiser masse drit og blir god og feit[8D]
Men på julaften har jeg tenkt å spise godt! Men kutter ut potetene til pinnekjøttet...

Det er det o'store spørsmålet.. Vi feirer hjemme hos mamma og pappa, og der er det godis over en lav sko.. Jeg er ikke så begeistret for julematen, men sjokoladen derimot.. Satser på skiføre, for med en to-timers tur i fjellet så er det utrolig hvor mange kalorier som forsvinner. [:)] Jeg pleier å kutte ut å spise mat, for å kunne spise snop. FY!!!!!!!!!! [:o][:o]

ORIGINAL: Misin

Det er det o'store spørsmålet.. Vi feirer hjemme hos mamma og pappa, og der er det godis over en lav sko.. Jeg er ikke så begeistret for julematen, men sjokoladen derimot.. Satser på skiføre, for med en to-timers tur i fjellet så er det utrolig hvor mange kalorier som forsvinner. [:)] Jeg pleier å kutte ut å spise mat, for å kunne spise snop. FY!!!!!!!!!! [:o][:o]

Mamma kjøper inn sinnsyke mengder med både mat og godis til jul[:o]

Hennes største glede er å oppvarte folk, og hun mener det jo bare godt, men det er litt vanskelig å stadig skulle si "Neiiii, jeg trenger ikke en tredje porsjon ribbe og det er IKKE fordi jeg ikke liker maten din" og "Nei, Amanda har ikke behov for mer kaker nå". Hun tar det liksom så personlig.

Får satse på gode, lange juleturer ja[:D] Har heldigvis spreke søsken og tantebarn å ta fine turer med[:)]

Kommer ikke til å frotse.

Blir nok å holde det sånn som nå med mat og trening.

Men litt er det no lov å kose seg.

Når en skal på julebord så er en jo ikke nødt til å ta den fete julematen, men heller noe som er mer magert og sunt.

Bytte ut noe med litt sunnere varianter.

Back
Topp