TANKER OM FORUMET VÅRT

baby 79

Betatt av forumet
Unskyld meg, men Bast kampanje?
Herregud så teit!!

Jeg er på mange måter litt enig her.. er litt lei av å lese alle innleggene om spm. om hva folk har til middag, og ønsker seg til jul..

Og om hvem er søtest av Tom Crusie og Brad Pitt osv. kuk og fitte osv.
Det er skikkelig fjortiss!!

Dette her er et diskusjonsforum for gravide jenter og kvinner..
Ikke en Chatte- side for folk som kjeder seg og ikke får dagen til å gå..

Synes det er litt nedtur å lese innlegg om folk som krangler osv.

Klart det er morsomt med litt tull og tøys innimellom, men en må ikke glemme at dette er en gravid-side..der mange er usikre, spente, lurer på ting og har lyst å dele erfaringer med andre..

La ikke dette bli et sted der folk forsøppler med skit og lort..og om å gjøre å ha flest innlegg..

Mange er sikkert uenig med meg nå..

Men jeg vil gjærne dele mine tanker med dere.

Klemmer fra baby 79 [:)]

Forumet er faktisk for prøvere også, og vi kan ha behov for å snakke om andre ting enn el,ikm, testing osv for ikke å bli helt besatte av denne prøvinga..

Hvis det er ting du syns er irriterende å lese om så kan du faktisk bare la være å lese om de tingene- jeg gjør det og det fungerer helt utmerket!!

ehm....det er vel for de med barn også....[8|] Hvis ikke har vel ikke jeg noe her å gjøre.....[:D]

ORIGINAL: Heidi82

ehm....det er vel for de med barn også....[8|] Hvis ikke har vel ikke jeg noe her å gjøre.....[:D]

Selvfølgelig!! Men baby 79 skrev at det er for gravide jenter og kvinner... Var bare det jeg reagerte på- du er selvfølgelig hjertelig velkommen her du også [:D]

Dette ble jo et "klage-innlegg"...Så ble nok posta på litt feil sted!
Er jo bl.a dette som tydeligvis er mye feil her...
Har skrivd en god del ganger her tidligere i kveld at: Svangerskap/Prøvere/Foreldre til barn 1år-2år-3år/"månedsklubbene"det første året har egne forum.
Og det er jo der det om barn/svangerskap/prøving blir tatt opp...
Generelt er jo annet- eller "skravle" som det er blitt nå!

Beklager hvis jeg uttrykket meg litt feil...Jeg mener selfølgelig alle som er gravide, prøvere, har barn osv.
Men som har med temaet å gjøre liksom..

Selfølgelig trenger jeg ikke lese alle innleggene..og selfølgelig kan og skal vi tulle og tøyse litt også.. Men kanskje ikke hele tiden slik som enkelte gjør..

Tom Crusie og Brad Pitt???? hvem er søtest? 1 eller 2 plass?? Hva har det med dette forumet å gjøre. Det er slike ting jeg synes blir så teit!!

Det er MEST hyggelige innlegg og jeg har fått svar på mye og lært mye..

Men det er jo ikke en Chatte- side for de som kjeder seg i hjel?? eller hva?

oi..skulle egentlig svare baby 79, men trykte litt feil.. hihi sånn er det å være nybegynner!![:D]
men takk skal du ha![:D]

Jo, vil kalle dette en chatte-link for prøvere, gravide og folk med barn som kjeder seg.
Vi er inne på GENERELL diskusjon, eller på SKRAVLESIDEN eller SEX-SIDEN.
Står ingen plass at det er KUN generell diskusjon om graviditet eller KUN skravling om graviditet. Det har vi flere undertemaer for.

Jeg har da lyst å skrive om andre ting enn sædceller og EL med mange av disse flotte jentene! Har jo lyst å bli "kjent" med deres andre sider også!

hehe, stakkar, du må begynne og bli lei av og si det no ja.
Det går ikke inn vet du, prøvde her en anna dag og si at det er jo egentlig et veldig enkelt oppleg det her.
En stiller sprm om svangerskap på svnagerskapet, fødsel på fødsel osv. Der vil ikke innleggen forsvinne så fort.
og vist noen legger inn baby spørsmål på genrell disku, når det egentlig ha passet på spebarnstid feks, så er det ikke vi som skal ta hensyn til at det sprøsmålet er blitt satt feil.
Her er så mange forum at det ikke skulle være no problem og sette rett innleg på rett plass.

jeg er heller ikke så intrs i hvem som er kjekkest, men det plager ikke meg at de tar det opp på¨generell, har blitt mer irritert vist de har tatt det opp på fødsel feks.

ikke det at jeg ignorere svangerskaps og baby sprm på generell, vist jeg kan så svarer jeg.

ORIGINAL: Mesaana

Det går ikke inn vet du, prøvde her en anna dag og si at det er jo egentlig et veldig enkelt oppleg det her.
En stiller sprm om svangerskap på svnagerskapet, fødsel på fødsel osv. Der vil ikke innleggen forsvinne så fort.
og vist noen legger inn baby spørsmål på genrell disku, når det egentlig ha passet på spebarnstid feks, så er det ikke vi som skal ta hensyn til at det sprøsmålet er blitt satt feil.
Her er så mange forum at det ikke skulle være no problem og sette rett innleg på rett plass.

Enig!

Vi som er medlemmer her er småbarnsforeldre/gravide/prøvere...
Og som sagt så har vi jo egene poster for de temaene!
Men vi alle har behov for å fokusere på andre ting og- så om en har funnet et forum en liker skal en vel ikke måtte finne et annet sted for å tulle og prate dagligdagse ting!?[8|]
Generell vil jo si annet enn det som faktsik er hovedtemaet,som har nok av egne post steder.

Takk,Tullmusa- du skrev akkurat det jeg tenkte,men ikke klarte å formulere så bra sjøl [:D][:D][:D]

Jeg skriver jo det at jeg tåler og liker tull og tøys..men alt med måte liksom...
Og det er jo på generell diskusjon alle er..

Kjempetrivelige folk alle sammen og jeg har fått masse positivt her på forum..
Men kampanje osv. Det blir så barnslig.. hvis noen ikke ønsker å være her må det være opp til hver enkelt..

Det er bare det at når folk krangler er det som oftest de som sitter her hele tiden, og som ikke har annet å gjøre.. Kanskje tat jeg feil??

Men det er slik jeg føler det..

ORIGINAL: Mesaana

jeg er heller ikke så intrs i hvem som er kjekkest, men det plager ikke meg at de tar det opp på¨generell, har blitt mer irritert vist de har tatt det opp på fødsel feks.

ikke det at jeg ignorere svangerskaps og baby sprm på generell, vist jeg kan så svarer jeg.

Enig,enig...
Kunne også ha hjulpet om moderatorene her inne var litt mer behjelpelige med å flytte over innlegg til riktige poster,siden "ingen" av oss greier å poste riktig![8|]
Er ikke alt på generell som interesserer meg heller,men gidder som regel ikke å henge meg opp i det- bare blir litt for provosert innimellom...
Og må liskom svare tilbake![&o]

ORIGINAL: baby 79

Jeg skriver jo det at jeg tåler og liker tull og tøys..men alt med måte liksom...
Og det er jo på generell diskusjon alle er..

Kjempetrivelige folk alle sammen og jeg har fått masse positivt her på forum..
Men kampanje osv. Det blir så barnslig.. hvis noen ikke ønsker å være her må det være opp til hver enkelt..

Det er bare det at når folk krangler er det som oftest de som sitter her hele tiden, og som ikke har annet å gjøre.. Kanskje tat jeg feil??

Men det er slik jeg føler det..

Har litt lett for å bli sittende igjen her når det er egling ja...[8|]
Men da foregår det som regel på samme tråd!
Og som regel ikke under svangerskap/barn/prøvere trådene...
Vel,ja har sett det er kommet inn en del rart på de trådene og innimellom- og det blir jo unødvendig!
Så er det jo tilbake til det som har blitt sagt x-antall ganger før: En trenger ikke lese det som ikke er av interesse,for en selv...
Iallefall ikke når det er under tema "generell" som har med andre ting enn det som hovesakelig opptar hverdagen vår!!!

Poenget er jo at de aller fleste er på generell dikusjon...

Diskusjon om generelle ting ang. svangerskap, graviditet, prøvere osv.osv.
Ikke om julegaver og brad pitt...??

Håper jeg ikke støter noen, men det er jo en grunn til at adm. velger å slette innlegg også. også da..

Greit nok av og til, men ikke så mye som det er her..og krangling osv.

En må huske på at vi er voksne mennesker som er, skal bli, eller prøver å bli foreldre..

Ja,de aller fleste er på generell diskusjon- men slik jeg oppfatter fra de fleste inkludert meg så er vi der for å kunne diskutere andre ting enn at vi er foreldre/gravide/prøvere!
Diskusjonene om det foregår jo på linkene som har med det å gjøre...

Back
Topp