Tanker om flere barn?

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Hvordan tenker dere nå når dere begynner å nærme dere termin, ønsker dere flere barn? Tenker dere å begynne på prevensjon etter fødsel, eller ønsker dere å prøve på tette barn? :)

Vi får nr 2 nå (blir 19,5mnd mellom), og blir nok ikke flere på oss;)

Ønsker to til. Siden jeg er student nå vil jeg jobbe et år før jeg får neste :)

Vi ønsker oss i utgangspunktet et til men vi er veldig fast bestemte på at vi ikke skal ha to tette. Vi ser for oss 3-4 år i mellom. Vi kommer definitivt til å begynne på prevensjon og kanskje også kjøre dobbelt opp i starten for uplanlagt gravid er noe jeg virkelig ikke har lyst til å bli. Men vi får begynne med den som er på vei og ser hvordan det går først :)

Nr 2 her, 17mnd i mellom. Blir nok ikke flere!

Snik frå januar. Dette er nr to, ønsker tre, men vil vente nokre år før me prøver på sistemann [emoji4] så då blir det prevensjon av eitt eller anna slag [emoji4]

Dette er vår første. Vi ønsker definitivt flere barn, men ikke så tett. Tenker å vente et par år før vi eventuelt prøver på neste :) Da blir vi å bruke prevensjon i mellomtida :)

Dette er nr 2, og siste! Så blir prevensjon så fort som mulig her i gården:p

Dette er vår første og slik som dette svangerskapet har vært ser jeg virkelig ikke for meg å gjøre det igjen. Men vi får no se hva som skjer, for min del holder det med en.

Dette er vår første og slik som dette svangerskapet har vært ser jeg virkelig ikke for meg å gjøre det igjen. Men vi får no se hva som skjer, for min del holder det med en.

Jeg ser også litt mørkt på å være gravid igjen men jeg vil så gjerne at barnet skal ha et søsken. Det får bli noen år til i hvert fall, kanskje jeg har fortrengt det.

Dette er nummer to, og vi er fortsatt i tenkeboksen på om vi ønsker en tredje eller ikke. Så regner med det blir prevensjon etter hvert. Men usikker på hva slags.