Tanker om denne?

Wow! Den så veldig praktisk ut. Men jeg ville ventet hvis jeg var deg. Jeg ammet sønnen min, men han ville absolutt ikke ta flaske, så de eneste gangene jeg pumpet var for å unngå melkespreng. Og da funket den elektriske til Medela helt utmerket :happy:

Wow! Den så veldig praktisk ut. Men jeg ville ventet hvis jeg var deg. Jeg ammet sønnen min, men han ville absolutt ikke ta flaske, så de eneste gangene jeg pumpet var for å unngå melkespreng. Og da funket den elektriske til Medela helt utmerket :happy:
Ja venter en god stund med den prislappen, kan hende melkesystemet mitt ikke funker etter 3 operasjoner for fjerning av cyster så venter leeeenge :hilarious:
Men enig i at den ser praktisk ut!

Jeg så på Instagram at Ida Gran Jansen, som akkurat fikk barn nr 2, hadde kjøpte denne. Hun ga den topp karakter, og sier den er helt super! Men hun poengterte at man bør pumpe en del for at den skal være verdt prisen :)

Den virker veldig bra, men den prisen er bare helt syk. Her funket medela dobbel helt utmerket når det var behov for pumping. Har også kjøpt en naturebond som visstnok er veldig populær og bra, koster 299,-:)

Tenker også at en må pumpe en del for at den skal være verdt prisen. Jeg fullpumpet (utenom på natt) fra frøkna var 5-6 mnd til 8 mnd, og jeg brukte vanlig elektrisk medela pumpe enkel. Jeg fant et triks for å feste den i bhen så jeg var sånn passe hands free :) jeg savnet igrunn bare å ha dobbel pumpe så jeg kunne blitt fortere ferdig.

Ville også ventet til du ser hvordan det blir, jeg fikk ammingen kjempelett til, men pumping gikk bare ikke, og ungen tok heller ikke flaske før 7,5 mnd :joyful: Jeg stortrivdes med å amme og gjorde ingenting at jeg hadde jobb 24/7 de første mnd, den tiden er noe av det jeg savner mest :Heartred

Er denne verdt det tenker dere?

https://www.ammebutikken.no/hjelpemidler/elvie-brystpumpe-enkel.html

Jeg syns den ser ekstremt flott ut og sikkert lett å bruke, ha med og gjøre etc men for en pris da gitt :nailbiting:
Ville aldri kjøpt pumpe til den prisen. Jeg hadde medela dobbel pumpe kjøpt brukt for 400kr og var greit fornøyd med den. Hvis man skal være borte over flere timer kan det være kjekt med elektrisk for det går kjapt å tømme puppen, men har også hørt mye bra om phillips håndpumpe som tar lite plass i vesken hvis det bare er for å avlaste systemet litt.

Ei venninne kjøpte den nå som hu begynte i jobb igjen og e kjempe fornøyd med å kunne jobbe og pumpe samtidig :-)

Har faktisk høyrt veldig bra om den. Hadde den vore rimligare hadde eg kjøpt den sjølv, men.. :banghead:

Har hørt mye positivt om den pumpen til tross for en stiv pris. Men jeg ville ventet og sett om du i det hele tatt trenger en pumpe. Jeg ammet i en måned før jeg ikke klarte å produsere nok melk og måtte over på delamming, og da guttungen skjønte at melken kom fortere fra flaske (4dager senere) ble det ammeslutt her. Også brystopperert, men en reduksjon som gjør at jeg har mindre kjertler og ødelagte melkeganger. Jeg kjøpte meg en håndpumpe, men endte opp med å håndmelke selv fordi pumpen var så treig :hilarious:
Fraråder deg å kjøpe mye ammeutstyr før du vet at du trenger det, potensielt mange penger som kunne vært brukt på noe annet ;)

Den ser fin ut :) Selv går jeg for en type dobbel pumpe, når jeg prøvde å pumpe litt med første (for å sette litt mat hjemme om jeg tok en joggetur) Så startet også bryst nummer to med enorme mengder ut :)

Jeg har pumpet hele tiden og gitt på flaske fordi baby ikke tok brystet så godt. Det som trengs når man skal pumpe er en dobbelpumpe. Det anbefales på det sterkeste! Og en pumpe bh! Da kan du pumpe mens du gjør andre ting. Jeg har medela. Fungerer fint.

Back
Topp