Tanker og bekymringer i innspurten

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Sitter her med en uke igjen til termin. Var på kontroll i går. Pga sf-mål som ikke hadde økt noe særlig den siste uken ble det tatt ul og ctg også. Litt mer vekstavvik enn tidligere (vært -8/-9 før, var -12 nå), men alt så heldigvis fint ut. Ny kontroll om en uke, altså ved termin. Kjenner mye liv. Likevel kjenner jeg at jeg nå på slutten får en del bekymringer igjen: hva om noe skulle være galt med den lille? Jeg håper jo vi hadde fått beskjed dersom de hadde mistenkt noe, men man begynner jo å tenke uansett. Akkurat nå er jeg veldig spent på fødsel, og skal være 100kg lettere når den er vel overstått og alt forhåpentligvis er bra med oss begge.. Huff, for en ventetid altså:p
Flere som har hatt det slik på slutten? Har jo egentlig ingen grunn til disse bekymringene, men de kommer liksom likevel...
 
Jeg synes, bekymringsmessig, at den siste måneden av svangerskapet var 10 ganger værre enn første trimester...
Man lager seg jo katastrofetanker, man tenker over absolutt alt som kan gå galt. Tror det er en forsvarsmekanismer, just in case... Men det er helt forferdelig!
Man tror liksom ikke helt på at dette skal ende i en levende baby i armene, men som oftest gjør det jo det :Heartred

Og da kommer det andre bekymringer, og de stopper aldri å komme!

:Heartredforeldrelivet:Heartred
 
Back
Topp