Tanker! :( *litt lang*

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Merker i det siste så har jeg begynt å tenke mye på det hvor takknemmelig jeg er for å ha blitt mamma til min lille prins!! Og at alt gikk så bra.. Han er en velskapt liten gutt! Tenker på de som opplever det verste under graviditeten eller under fødsel :(( Tenk, det KUNNE ha vært meg!!! :(

Jeg hadde en SA i fjor vinter :( Følte meg så crap fordi jeg ble ikke sånn trist av det som jeg kanskje burde blitt!!?? Gråt da legen sa det ikke var noe lengre:/ men det var liksom det.. følte meg skikkelig kaldhjertet!! :/
Men så gikk det jo bare 1 1/2 mnd, så var jeg gravid igjen!! <3 <3

De siste dagene har jeg begynt å tenke på; teeenk om det skjer noe?? Sånn som feks iste, gikk jeg hjem fra ei venninde.. Å da kommer det en bil som kjører veeeldig nærme fortauet!!! Da tenkte jeg, tenk om han var berusa eller uoppmerksom a? Å kjørt rett inn i vogna/oss??? Så det liksom for meg at hele verden gikk under!! :((( Ekkelt å gå rundt å tenke slik hele tiden! :(((( vil slå ut de tankene, men de er jo der å svermer hele tiden :(

I førsten tenkte jeg ikke så mye på det der! Men nå som han begynner å få mer og mer personlighet, smiler og holder på, så er jeg så ufattelig redd for å miste den lykken!! :( :( Huff :'((

Elsker sønnen min mer enn noe annet i hele verden <3

Måtte bare få ut litt....
Flere som tenker litt sånn llr??

Jeg tror det er SÅNN det er å være mamma... [:)] Vi må leve med den angsten resten av livet - nå når de er babyer, når vi leverer dem i barnehagen, når de skal GÅ til skolen, når de skal på overnattingsbesøk, når de får sin første kjæreste, når de kanskje smugrøyker bak skolen, når de kommer hjem beruset for første gang, når de velger utdannelse, når de flytter ut.... For ALLTID... [:)] 

ORIGINAL: Morellskatten

Jeg tror det er SÅNN det er å være mamma... [:)] Vi må leve med den angsten resten av livet - nå når de er babyer, når vi leverer dem i barnehagen, når de skal GÅ til skolen, når de skal på overnattingsbesøk, når de får sin første kjæreste, når de kanskje smugrøyker bak skolen, når de kommer hjem beruset for første gang, når de velger utdannelse, når de flytter ut.... For ALLTID... [:)] 

du sier noe!! Deeeet har ikke jeg tenkt på! huff! :( :P

[8D] Nei sant... Ingen som forteller deg SÅNT når du prøver å bli gravid [8D]
Har gått og tenkt det samme som deg - og har altså kommet frem til at "velkommen til resten av livet" [:D] Et liv fylt av angst og frykt og redsel for at noe skal skje med våre vidunderlige skatter, som en gang kommer til å ha skjegg og grått hår (altså, håper ikke Mille får skjegg, men [8D]) - og vi kommer fremdeles til å være redd for at de ikke skal ha det bra! [:D]
(Men altså - det finnes sikkert øyeblikk uten angst også - jeg har bare ikke hatt noen enda [8D])

Tenker at du har helt rett!! :) Nå som jeg selv har fått et barn, har jeg tenkt... herreguud hvordan klarte mamma å la meg gå alene til skolen??! For tenk på alt det som kan skje, hadde aldri turt å slippe lillegull ut av synet.. hehe Meen.. eh, det er nok bare sånn det er og man lærer vel å leve med det... [:)]

[8D] Nei sant... Ingen som forteller deg SÅNT når du prøver å bli gravid [8D]
Har gått og tenkt det samme som deg - og har altså kommet frem til at "velkommen til resten av livet" [:D] Et liv fylt av angst og frykt og redsel for at noe skal skje med våre vidunderlige skatter, som en gang kommer til å ha skjegg og grått hår (altså, håper ikke Mille får skjegg, men [8D]) - og vi kommer fremdeles til å være redd for at de ikke skal ha det bra! [:D]
(Men altså - det finnes sikkert øyeblikk uten angst også - jeg har bare ikke hatt noen enda [8D])

sant så sant!! får bare vende meg til tanken.. håper ikke jeg blir sprø av det da :P

ORIGINAL: Taurin

Tenker at du har helt rett!! :) Nå som jeg selv har fått et barn, har jeg tenkt... herreguud hvordan klarte mamma å la meg gå alene til skolen??! For tenk på alt det som kan skje, hadde aldri turt å slippe lillegull ut av synet.. hehe Meen.. eh, det er nok bare sånn det er og man lærer vel å leve med det... [:)]

hehe.. du sier noe! skjønner ikke at mine forelde lot meg flytte heelt til Drammen når jeg var 16-17 år :P hehe.. ( Fra Fredrikstad ) :P

Skal kjøpe ett hus med en hybel leilighet under jeg.. Så langt for lillegutt lov til å flytte når den tid kommer!:P hehe..

som foreldre vil vi nokk gå hele livet å være bekymra og ha dårlig samvittighet for ting.
tror bare det er sånn det er meninga det skal være.
tenker ofte på enn om og hva skulle vi gjort osv osv, men man kan nesten ikke tenke for mye på det heller.
da blir jeg sprø hvertfall.
:)

ORIGINAL: maryjoleen

som foreldre vil vi nokk gå hele livet å være bekymra og ha dårlig samvittighet for ting.
tror bare det er sånn det er meninga det skal være.
tenker ofte på enn om og hva skulle vi gjort osv osv, men man kan nesten ikke tenke for mye på det heller.
da blir jeg sprø hvertfall.
:)

samme hær

Sign...[;)]

huff ja det er nok sånn at den angsten, bekymringen og diverse følger den store gleden med det å få barn...

Back
Topp