Tanker i prøveperioden

Kattepus84

Elsker forumet
Ja, da tenkte jeg å skrive ned litt ord og tanker her, kanskje mest for å lette litt på trykket av og til, og for å samle tankene mine litt...

På lørdag kom tr, og idag kunne jeg endelig ringe inn til ullevål og "rapportere" det [8D]
Jeg slang meg selvfølgelig på tlf med en gang klokken slo 11.00 (de har telefontid mellom 11-12) men jeg ble ganske stressa da jeg ALDRI kom igjennom....Gud for en trafikk det er på den tlf dems... Først når kl var 11.40 klarte jeg å få kontakt i andre siden. Og da ble jeg kjempe glad, var litt små redd for at jeg ikke skulle klare å komme igjennom linja idag..[:D]...Men nå føler jeg er kommet et stort skritt nærmere drømmen [:D][:D][:D] Håper dagene og ukene går raskt fremover...Jeg er så utålmodig!!!
 
ORIGINAL: ElinR

grattis m dagbok og masse lykke til[:D][:D][:D][:D]


Takk takk [:D][:D][:D]
 
Grats med dagbok[:)]
 
Blir utrolig spennende å følge med deg nå - jeg kommer hakk i hel, håper jeg[:D]
 
Lykke til[:)]
 
Gratulera med dagbok og masse lykke til framover! [:)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Grats med dagbok[:)]

Blir utrolig spennende å følge med deg nå - jeg kommer hakk i hel, håper jeg[:D]

Lykke til[:)]


Takk snuppa!

Ja, jeg venter på deg [:D] Dette blir KJEMPE spennende [:D][:D]
 
ORIGINAL: håpomspirenosnart

Gratulera med dagbok og masse lykke til framover! [:)]


Tusen tusen takk [:D]
 
Gratulerer med ny dagbok[:D]
 
Sitter her å tenker og føler på ting i kveld....

Jeg vurderer å bestille brudekjolen min, men vet ikke om jeg skal vente litt, for nå er jeg jo snart igang med behandlingen, og hvis jeg er så ufattelig heldig å bli gravid på første forsøk så vil ikke brudekjolen passe meg i august... Og jeg ANER ikke hvordan kjole jeg skal ha hvis jeg er gravid...hmm...da må jeg velge noe helt annet enn hva jeg hadde tenkt meg i utgangspunktet i allefall...
Og mens jeg tenker på kjolen så tenker jeg også at det spiller ingen rolle, jeg vil jo bare bli gravid, kan godt gå opp kirkegulvet iført en hvit nattkjole for alt jeg bryr meg om..

Og hvis jeg blir gravid...får jeg gutt eller jente??? Det har selvfølgelig INGENTING å si...Men i mai 2009 var det ei som sa til meg at jeg kommer til å få ei datter..hun så jeg ble gravid med en liten prinsesse i magen... Så jeg er jo veldig veldig spent på om dette er sant eller ikke... Og får jeg en gutt så blir det første gutte-barnebarnet på begge sider [:D][:D]

Hmmmm....litt farlig å drømme om dette nå merker jeg....skuffelsen blir så stor hvis vi ikke får det til første gangen...Men så er det også viktig å holde hodet oppe og våge å drømme.... Uten drømmer kan man vel ikke oppnå noenting???
 
Drøm i vei, det er det som holder oss oppe vettu[:)]
 
Vi skal visst følge hverandre ganske tett, for jeg "kom med" i dag[:D]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Drøm i vei, det er det som holder oss oppe vettu[:)]

Vi skal visst følge hverandre ganske tett, for jeg "kom med" i dag[:D]


ÅÅÅÅÅ JEG ER SÅ GLAD!!!! Viste du ville komme med denne gangen!!! Ååååå LYKKE!!!!
Nå skjer det endelig.... Dette blir så spennende!!! Lurer på om vi får samme doser og sånt jeg..[8|] Blir i allefall spennende fremover. Kanskje vi ender opp med å ha uttak samme dag [:D][:D][:D][:D]
 
Du kommer sikkert noen dager før meg? [8|] Eller, det spørs kanskje hvordan man reagerer på medisinene og sånt? Eller går alle like lenge på både spray og sprøyter? *dum*
 
Blir i alle fall SUPERDUPERspennende å gjøre dette "sammen med" deg[:D]
Store muligheter for at vi kanskje sees på Ullevål?! [:)]
 
Kommer sikkert til å se etter en som kan ligne på en Kattepus84 hvis vi skal dit samme dag en gang[;)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Du kommer sikkert noen dager før meg? [8|] Eller, det spørs kanskje hvordan man reagerer på medisinene og sånt? Eller går alle like lenge på både spray og sprøyter? *dum*

Blir i alle fall SUPERDUPERspennende å gjøre dette "sammen med" deg[:D]
Store muligheter for at vi kanskje sees på Ullevål?! [:)]

Kommer sikkert til å se etter en som kan ligne på en Kattepus84 hvis vi skal dit samme dag en gang[;)]


Hehehehe... Ei som kan ligne på en kattepus84...hehe...[:D][:D][:D]
Ja dette blir kjempe spennende. Jeg gleder meg som et lite barn!!!

Men etter det jeg har skjønt så er det ikke alle som går like lenge på spray og sprøyter...Så det blir spennende å se hvordan doseringer vi får... [:D][:D]

Syns det er KJEMPE koselig å gå igjennom dette samtidig som deg. Hittil så er det jo bare noen dager imellom oss.. [:D]
Si ifra hvis du får papira i posten a...jeg venter spent hver dag [:D][:D][:D]
 
Er så ufattelig spent på om det blir baby på oss nå på første forsøk...
Jeg teller dager, uker og måneder og kommer frem til at det i tilfelle blir baby rundt jul/årsskiftet et sted...Hmmm...håpe håpe...Jeg vil bli mamma!!!!!!!!!!!!
Sitter å titter på facebook, og nesten alle jeg har gått på skole sammen med har stiftet familie...de har både 2 og 3 unger...men jeg har ingen.. Syns det er så tungt...
 
ORIGINAL: Kattepus84

Er så ufattelig spent på om det blir baby på oss nå på første forsøk...
Jeg teller dager, uker og måneder og kommer frem til at det i tilfelle blir baby rundt jul/årsskiftet et sted...Hmmm...håpe håpe...Jeg vil bli mamma!!!!!!!!!!!!
Sitter å titter på facebook, og nesten alle jeg har gått på skole sammen med har stiftet familie...de har både 2 og 3 unger...men jeg har ingen.. Syns det er så tungt...


snart er det deres tur også[;)]
jeg krysser fingre for klaff på første forsøk jeg!

Ha en fin helg,klem eLLa[:)]
 
ORIGINAL: ella1

ORIGINAL: Kattepus84

Er så ufattelig spent på om det blir baby på oss nå på første forsøk...
Jeg teller dager, uker og måneder og kommer frem til at det i tilfelle blir baby rundt jul/årsskiftet et sted...Hmmm...håpe håpe...Jeg vil bli mamma!!!!!!!!!!!!
Sitter å titter på facebook, og nesten alle jeg har gått på skole sammen med har stiftet familie...de har både 2 og 3 unger...men jeg har ingen.. Syns det er så tungt...


snart er det deres tur også[;)]
jeg krysser fingre for klaff på første forsøk jeg!

Ha en fin helg,klem eLLa[:)]


Takk ella, du er super! [:D][:D] God helg til deg også!
 
Har du fått noe brev enda? [:)]
 
Er så spent, både på dine og mine vegne[:D]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Har du fått noe brev enda? [:)]

Er så spent, både på dine og mine vegne[:D]


Nei jeg har ikke fått no enda... :( håpet jo å få papirene i slutten av denne uka, men gjorde ikke det. Så jeg regner med de kommer en gang neste uke. Og da skal jeg si ifra [:D][:D]
 
WEEEE....Endelig!!! Da kom reseptene fra ullevål [:D][:D][:D]

Jeg har vært en ivrig postkasse-titter den siste uka, og endelig fant jeg det etterlengtede brevet fra ullevål!!!!

Står at jeg skal begynne på nesespray (synarela) Fredag 27. februar. Skal ta den to ganger daglig....morgen og kveld.

Også har jeg time på klinikken onsdag 24 mars [:D][:D]

Gud som jeg gleder meg til å begynne.

MEN.....FREDAG 27 FEBRUAR????? 27 er jo en lørdag, er det ikke??? Hmmm.....tror jeg må ringe klinikken imorgen gitt....
 
YES! [:D]
 
Det skal jammen bli spennende å følge med deg altså[:)]
 
 
Ring Ullevål og hør for sikkerhetsskyld - det hadde jeg gjort[;)]
 
Merker spenningen stiger og stiger...Er veldig ivrig med å komme igang nå...

Men merker også at jeg skulle ønske mamma kunne ta del i dette....samtidig som jeg ikke vil fortelle henne noenting om prøvingen.

Hun snakker ofte om at hun gleder seg til jeg skal bli mor, gleder seg veldig til å se meg som mamma og ikke minst knytte bånd med barna mine... (hun har 3 barnebarn fra før, men mamma har ikke så veldig godt forhold med deres mor...så derfor er forholdet med barna også litt vanskelig...Mamma ønsker å være bestemor men slipper liksom ikke til av svigerinnen min...)



Jeg har liksom aldri snakka med mamma om personlige og intime ting...(hun aner ikke når jeg fikk mensen engang liksom)

Vet at mamma ville blitt helt knust om hun viste at vi sliter med å bli gravide og at vi har prøvd i snart 6 år....Det hadde hun tatt veldig veldig tungt....Og selv føler jeg det som et nederlag, og derfor vil jeg ikke at noen skal vite det...

Uff..... Håper så INDERLIG at vi får det til på første forsøk... Utrolig urettferdig at noen må slite sånn for å bli foreldre!!!


Nå må jeg prøve å samle meg litt og finne energien igjen...Den har vært litt fraværende i det siste...
 
Back
Topp